abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:17:32 #1
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_50931156
Ik ben er wel benieuwd naar hoe dat bij jullie ging/gaat.. Ik heb de mijne vanmiddag..

Kom maar op met die verhalen!
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:18:50 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_50931209
Dat je een diploma hebt wil niet zeggen dat je het ook verdient als je het krijgt uitgerijkt
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:19:34 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_50931223
jij bent geslaagd? zeker met een onvoldoende voor Nederlands
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:22:30 #4
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_50931323
Ik zat ook al te kijken. rijking. WTF
pi_50931560
Vanavond om 20.00 heb ik diploma uitreiking
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:33:58 #6
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_50931741
Aan de TT te zien moet je het volgend jaar nog maar eens proberen
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:41:48 #7
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_50932024
Fuck ja..
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:42:24 #8
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_50932061
6.6 op nederlands btw
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:50:49 #9
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_50932388
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:42 schreef Banzaiaap het volgende:
6.6 op nederlands btw
puur geluk
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_50932410
quote:
6.6 op nederlands btw
Moest je zeker even voor onder het bureau kruipen dan?
  Moderator donderdag 28 juni 2007 @ 11:52:04 #11
18653 crew  D.
pi_50932424
quote:
6.6 op nederlands btw
Niemand die dat zal geloven
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:53:29 #12
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_50932472
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:51 schreef j0rrit het volgende:

[..]

Moest je zeker even voor onder het bureau kruipen dan?
Zo Thomas, is lul met een lange of een korte L?
- Zo te zien een hele lange, meneer
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  donderdag 28 juni 2007 @ 12:02:58 #13
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_50932803
Niet zo pesten!!
pi_50945484
Ik had een 5,6 voor Nederlands en zelfs ik maak die fout niet pest pest

Mijn diplomauitreiking was vanmiddag om half 2 en duurde tot 5 uur ongeveer, het was wel leuk. Ze gingen iedere mentor af met de desbetreffende geslaagde leerlingen. Sommige leraren hadden een heel verhaal, leuke foto's erbij en dergelijke. Achteraf nog wat pilsjes en toen konden we weer naar huis.

Het was op zich wel leuk, maar het was langdradig, maar natuurlijk wel erg persoonlijk per leerling.
pi_50948377
de natuurprofielen hebben bij ons in Haje-restaurant (morgen avond) hun diploma-uitreiking, ben benieuwd
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:11:09 #16
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_50948912
Bij ons hadden ze het zo geregeld dat er een circustent op het veld achter de school stond en dat we daar ons diploma kregen. Leuk gedaan, met leuk vermaak tussen door. Af en toe er eens een leerling tussenuit pikken om even flink te pesten.. ja, leuk gedaan. En natuurlijk mn diploma gekregen!! (Havo he, niet zwem)
pi_50952517
Bij ons waren er twee leraren aan't sumoworstelen, de hele zaal moest lovend zingen over 1 van de leraren, voor verschillende vakken en mensen die daar wat speciaals hadden bereikt moesten op 't podium komen, er werden vrij spectaculaire scheikundeproefjes gedaan, er werd gezongen... (I want to break free, inclusief jongens met stofzuigers )

En we hadden allemaal zo'n toga en zo'n platte pet op, het was echt geweldig gezellig. Daarna nog het nodige gekanteld, 't was een hele mooie avond.
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
  Moderator donderdag 28 juni 2007 @ 23:55:45 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50956631
TT met de ei van ei
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_50956847
Net de uitreiking gehad. Was erg leuk, er is nog nooit zoveel voor me geklapt

Ook leuk om klasgenoten eens met familie e.d. te zien. En dat m'n overigens über-relaxte mentor me als 'iets te relaxt af en toe' omschreef
pi_50957042
Ik ben ook net terug van de uitreiking. Haha wat een leuke verhaaltjes over sommige mensen . En ze lieten brugpieperfoto's zien, een hoop 'oooh' en 'hahaah' door de zaal af 'n toe, heerlijk.

Wel raar, dat was de laatste keer dat de hele club bij elkaar was waarschijnlijk. Toch zes jaar mee gedeeld.
pi_50957203
Ik kreeg mijn diploma uitgereikt door mijn economie lerares, die is zo'n 'hippe' en enthousiaste vrouw van in de 40. We zaten dus in een klaslokaal met ongeveer 10 leerlingen en alle ouders erbij, en ik was als eerste aan de beurt om mijn diploma te krijgen. En degene die zijn diploma kreeg, moest dus tijdens het persoonlijke praatje een bloemenkrans omdoen . Kleurde ook heerlijk tegenover mijn nette colbertje . En tot overmaat van ramp maakten mijn ouders daar ook nog een foto van, onder het motto van "dat komt in het plakboek terecht" . Dus toen begon mijn lerares over mijn originaliteit bij antwoorden op de toetsen (was altijd leuk ) en dat ik het uiteindelijk heel goed had gedaan, zeker omdat ik in de vierde bijna was blijven zitten. En om een voorbeeld te geven van mijn originaliteit, ging ze dus een verslag van economie voorlezen, die ik had gemaakt omdat we met de klas naar Amsterdam waren gegaan. Daarin maakte ze nog uitgebreid tijd om te vertellen dat een meisje op de terugreis de trein miste, en dat ik dus bij de deur stond te wachten tot de deuren dicht gingen. Ze blies het verhaal enorm op, zei dat ik zelf bijna de trein miste omdat ik op dat meisje stond te wachten, en hoe galant en romantisch dat wel niet was . En je kan er ook niks tegenin brengen, omdat jij alleen maar vriendelijk mag lachen, en uiteindelijk je handtekening neer moet zetten

Maar voor de rest was het gezellig om alle mensen weer te zien hoor
pi_50961495
Was leuk. De zaal was mooi aangekleed. Iedere mentor deed het op zijn eigen manier, die van mij had een powerpoint-presentatie gemaakt met pasfoto's van de brugklas tot de zesde klas. En daarna een korte beschrijving van iedere leerling.
Het was een leuke gezellige middag
pi_50961533
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:11 schreef hetzusjevan het volgende:

Wel raar, dat was de laatste keer dat de hele club bij elkaar was waarschijnlijk. Toch zes jaar mee gedeeld.
Dat vond ik ook wel raar, de gedachte dat je een heel groot gedeelte van die mensen nooit meer zal zien.
pi_50967660
ik moet nog een week wachten op mn diploma
..Hardcore als een Technofeestje..
pi_50968628
bij ons was het gisteravond, echt heel grappig.
de teamleider had over elk vriendengroepje wat verteld en dan kon je met je vrienden naar voren lopen. daar werd er nog wat persoonlijks verteld enzo.
na afloop hadden een aantal leraren een balletopvoering gedaan, soort van zwanenmeer. en dan niet in gewone kleren maar in een balletpakje etc. gewoon echt geweldig om dat te zien.
daarna nog wat gedronken en gepraat met iedereen.
ik weet zeker dat ik de school heel erg ga missen, iedereen kenden daar elkaar.
pi_51001614
Zoals alle vorige jaren, optredens en verhalen in een grote zaal
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_51019593
Het was bij ons afgelopen donderdag!

Alle ouders zaten in de zaal en wij (de examenleerlingen) kwamen onder luid applaus binnen
Eerst praatte mijn coordinator een introductie aan elkaar,
vervolgens kwam de sectordirecteur met het nodige Gristelijke gelul
Toen kwamen de mentoren. De eerste mentor was saai, vertelde alleen een anekdotisch algemeen verhaaltje om vervolgens te vertellen over de vervolgopleidingen van ieder individu uit zijn klas en ze hun diploma uit te reiken

Daarna kwam mijn mentor. Ze had een glazen bol waarmee ze in de toekomst kon kijken. (zo waren haar woorden) Ze begon heel tof over ons als klas te vertellen (zonder langdradig- en saaiheid) en toen kwam de 'bol' eraan te pas. Bleek ze te hebben gephotoshopt en van iedere leerling een foto in toekomst perspectief te hebben geplaatst. Zo was er een jongen uit mijn klas met politieke ambities die ze had afgebeeld als premier naast de koningin en mij beeldde ze af als schrijver op de achterflap van een boek.

Iedere leerling moest bij zijn eigen foto naar voren komen en de zaal in kijken terwijl ze een kort verhaaltje vertelde over zijn/haar kwaliteiten, talenten, mogelijkheden en toekomst (allemaal op een hele leuke manier)

Daarna feliciteerde ze je en kon je de leraren, die in halve cirkel opgesteld achter het spreekgestoelte zaten, langs om felicitaties, cadeaus en je diploma te ondertekenen en in ontvangst te nemen.

Vervolgens kwamen er nog 2 mentoren, die best saai waren weer.

Daarna kwam er een muziekcorps binnen en moesten we opstaan en werd er nogmaals geklapt voor ons.

Vervolgens ging het muziekcorps naar buiten, moesten wij erachteraan en de rest moest blijven zitten. We stelden ons op in een lange rij op het gras en toen moest iedereen alle geslaagden langs om te feliciteren. Toen dat rond was gingen we naar de aula om wat te drinken en een taartje of cakeje te eten (waar ook erg veel zorg aan was besteed)

Kortom: Héél erg tof! En super dat mn mentrix er zóveel tijd aan heeft besteed

[ Bericht 0% gewijzigd door Blank_Infinity op 01-07-2007 02:50:51 ]
Wie het verleden te stijf tegen zich aanklemt heeft geen ruimte voor de toekomst
  zondag 1 juli 2007 @ 11:18:52 #28
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_51022382
Wat erg, ik heb de mijne pas op 5 juli. Waarom zo laat?
And all the things you do with it
pi_51022662
Bij ons werd op een Beamer alle foto's van de leerlingen geprojecteerd... eerst een foto van hoe je er in de brugklas uitzag...en toen hoe je er nu uitzag
Bram! Boterham!
  zondag 1 juli 2007 @ 11:34:56 #30
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_51022747
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:31 schreef lj_lightning het volgende:
Bij ons werd op een Beamer alle foto's van de leerlingen geprojecteerd... eerst een foto van hoe je er in de brugklas uitzag...en toen hoe je er nu uitzag
Dat was zeker lachen
Ik hoop dat dat bij ons ook gebeurt
And all the things you do with it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')