Ik las van de week in jouw fobo, dat jullie elkaar gewoon kennen en gezien hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
volgens mij ken ik het van jou.
Miel kwam er een keer mee aanzetten, die had dat bij jullie gezien ofzo.
ja kloptquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik las van de week in jouw fobo, dat jullie elkaar gewoon kennen en gezien hebben
Waren wel oude reacties hoor, maar wat grappig
Ik was effe een stukkie haggard kijken...quote:
heb je je foto's al geupt indah?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
hier
Met Azureus kun je selecteren wat je wil downloaden van de torrent, ik zou dat doen aangezien je dan sneller download als dat ik kan uploaden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:59 schreef eer-ik het volgende:
ik ben er weer, ik ben er weer, ik ben er weer
Shift, je had een torrent met alle 4?
Kan je er 1 uploaden @ megashare ofzo?
Dat gaat wat sneller, die torrent is nogal traag, maar ik wil ook graag cky zien
dat is geen G15quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[img=578xnull]http://www.gadget.nl/wp-content/uploads/cyclone_atop_day.jpg[/img]
[afbeelding]
uhuh, die ben k aan het downloaden...quote:
waar gebruik jij je toetsenbord voor dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nope Mircosoft reclusa
Volgens mij kan je een ban krijgen hiervoor...quote:
geen modjes in de buurt tochquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:07 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij kan je een ban krijgen hiervoor...![]()
Dus wellicht ff weghalen...![]()
Ik vind switchen tussen muis en keybord zo simpel. Als ik meer met mn keyboard kan (bv volume regelen) scheelt dat weer stress en kan ik meer in bed blijven liggenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar gebruik jij je toetsenbord voor dan?
Dat je er zoveel extra functies op hebt...
Beetje dwaas idd, dat je geen link mag geven naar zoiets....quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen modjes in de buurt toch
Maar bedankt voor de waarschuwing idd, staat een ban op.
Hoewel het wel gewoon gratis materiaal is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |