Inderdaad, en als je 1x een adviseur hebt, dan kost het spelletje je zo'n 10 minuten na een update...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:23 schreef Eronymus het volgende:
pssst je kunt je ook invriezen voor maximaal 12 rondes
Heb wel interesse, maar ik moet dan eerst mijn HK geupgrade hebben. Duurt nog 7 ronden. Heb op dit moment 240M 'over' qua geld, dus ik zou al een gedeelte van je aandelen kunnen kopen. Maar hoe kun je er voor zorgen dat niemand anders ze 'snel' koopt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:41 schreef Misanthropist het volgende:
kinders, ik ga er ook mee kappen. ik zit nu in niveau 3 en ik bied mijzelf aan voor overname. mijn prioriteiten liggen momenteel namelijk behoorlijk anders
veel solliciteren (vooralsnog willen ze me allemaal hebben), huis inrichten, etc. sandy, ik laat z.s.m. wat concreets weten m.b.t. de BO's. overigens ben ik ook bereid om mezelf in te vriezen zodat iemand die nu nog in een lager niveau zit mij over kan nemen.
Let me know.
De huidige koers van mijn aandeel is ¤ 1065.23 waarvan ik van de 100.000 er zelf 5.000 bezit.
Je hebt dus minimaal een bedrag van ¤ 266.307.500 nodig om momenteel 50% van mijn aandelen te kopen en je hebt ruimte voor 104 bedrijven nodig.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb nu 199 crimi-punten, dus nog ééntje erbij en ik kan de FOK!-clan oprichten
Ik heb ook interesse, maar kan zeker niet kopen door nivoverschil..?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:41 schreef Misanthropist het volgende:
kinders, ik ga er ook mee kappen. ik zit nu in niveau 3 en ik bied mijzelf aan voor overname. mijn prioriteiten liggen momenteel namelijk behoorlijk anders
veel solliciteren (vooralsnog willen ze me allemaal hebben), huis inrichten, etc. sandy, ik laat z.s.m. wat concreets weten m.b.t. de BO's. overigens ben ik ook bereid om mezelf in te vriezen zodat iemand die nu nog in een lager niveau zit mij over kan nemen.
Let me know.
De huidige koers van mijn aandeel is ¤ 1065.23 waarvan ik van de 100.000 er zelf 5.000 bezit.
Je hebt dus minimaal een bedrag van ¤ 266.307.500 nodig om momenteel 50% van mijn aandelen te kopen en je hebt ruimte voor 104 bedrijven nodig.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef Sandyman het volgende:
Die laatste 2 posts van jou zijn ietwat tegenstrijdig, al zeg ik het zelf.
core businessquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:57 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Heb natuurlijk niet gezegd dat ik stop..
Verkoop denk ik alles om daarna te leven van aandelen (en misschien wat GH's..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |