quote:Laatste toevoegingen:
(...)
Jason de 13 Jarige Colombiaan (A`dam Bijlmer)
quote:De waarheid achter geruchten
Door Rick van Velthuysen, zondag 8 juli om 17:34
[Voor wie Erik-Jan een warm hart toedraagt] Omdat ik de hele dag niet anders aan het doen ben dan luisteraars uit te leggen hoe het nu precies zit met mijn programma's WeekendRick en MiddenInDeNachtRick bij Radio 538, lijkt het mij verstandig om een korte uitleg te geven over hoe de 538-leiding heeft besloten.
Ondanks dit eerdere bericht zal WeekendRick de komende maanden nog gewoon in de 538-programmering zijn opgenomen. Tot en met 3 augustus ben ik op een reeds al veel eerder geplande vakantie, waar ik nu toch echt wel aan toe ben. Na deze vrije periode ben ik gewoon weer uitgenodigd om MiddenInDeNachtRick te gaan presenteren. De 538-leiding is vooralsnog voornemens om vanaf dan niet de hulp van Erik-Jan meer in te roepen. Bemoedigende acties, zoals deze geven wel aan dat wij in de afgelopen 2 jaar en 3 maanden een zeer fijne band hebben opgebouwd met onze MIDNR-luisteraars en dat geeft mij een warm gevoel.
midnr.nl heeft het niet, zo ook de hermandeman.nl..... denk het nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:35 schreef ryangozer het volgende:
Oohw weet iemand trouwens of er geluidsopnames zijn van afgelopen nachten (stefan) ik ben namelijk in de nacht van woensdag op donderdag op de radio geweest en wilde graag die opname hebben... is dat mogelijk?
Damnit. Ik luister nu niet meer 's nachts naar 538. MIDNR is vet!!quote:
GAY!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:01 schreef Qunix het volgende:
Dick Treesie en de 3 2 Divo's - Oh Wat Een Feest
Tijdens de Gay Pride Amsterdam 2007
[afbeelding]
[afbeelding]
ff kijken...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:55 schreef Qunix het volgende:
Op Rick zijn weblog staat een video met de handtekeningen actie van erickjanmoetterug.nl...
Het is niet positief.
Dies idd zo tering vet !!! dat filmpje heb ik ook echt al honderd keer gezienquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:10 schreef ScarFace- het volgende:
We zullen maandag zien wat er van over is.
Dit kwam ik nog tegen van Erik-Jan,:
http://www.youtube.com/watch?v=lPxygZYz9s0
eg helemaal geweldig! meer?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:10 schreef ScarFace- het volgende:
We zullen maandag zien wat er van over is.
Dit kwam ik nog tegen van Erik-Jan,:
http://www.youtube.com/watch?v=lPxygZYz9s0
Bart Smitquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:22 schreef ryangozer het volgende:
oow ik zag net het "rick vliegt met zijn vliegtuigje" filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=P1MnvVWBCU0
waar hij het zo vaak over had, waar had hij die ook weer gekocht voor 30 euro ofzo?
aja, moet er zelf ook maar eens een gaan halen dan, hij heeft er vrij veel plezier aan gehad dachtik (totdat hij hem de boom in vloog)quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Bart Smit
Samen met "Captain Erik Crowdkiller Jan"
me2quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:54 schreef kreischer2000 het volgende:
Nou ik ben benieuwd naar vannacht!
Damn, ik heb een reputatie hier hèquote:
Ik ga niet lang luisterenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:16 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
hmps, kaal hoor
Neuh, dus ik ga maar pittenquote:
ik de eerste 2quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:58 schreef Pietklaaso het volgende:
Hoow heb nu het eerste uur gemistverdomme
![]()
Neuh. Het is gewoon een beetje lullen met die lamballen die bellen en muziekquote:
Same.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:26 schreef Piles het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar de rol van Koert. Hij is zeker goed, maar je hoorde m niet veel.
Maar alleen voor die kansloze bellers blijf ik niet speciaal wakker![]()
Over 4 weken maar weer luisteren, als Koert terug is
En als het dan nog niks is, is het jammer, maar dan luister ik niet meer![]()
't zou nog veel toffer zijn als ze EJ erbij halenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Same.
Wat ook tof zal kunnen zijn is Boer Teun erbij halen.
Niemand wilde de cola nog drinken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:47 schreef RealZeus het volgende:
Mijn Middenindenachtrick, wat doe je.
Niks ten nadele van Rick, ik vind hem toch één van de betere radiomensen, maar nu de interactie met Erik Jan weg is is het toch een beetje een suf programma geworden.
Ik snap wel waarom de 538 directie dat gedaan heeft. Radio 538 was eigendom van Talpa en Talpa is overgenomen door RTL. Radio 538 is nu dus van RTL en ik weet niet of iemand zich die suffe depro-zender RTL FM nog kan herinneren, maar ik vrees dat we die kant ook op gaan met 538. Frank Dane is weer terug van Caz! want Caz! is deaud.
En dat is op zich wel jammer want dan had MIDNR oude stijl daar misschien heen gekund.
Derhalve blijft het een uitermate dom besluit van de 538 directie. Een radioprogramma dat zo goed loopt en beluisterd wordt gaan veranderen.Terwijl zij zelf op dat tijdstip waarschijnlijk achter kaap kont van moeder de vrouw liggen te rotten.
Dat is een beetje hetzelfde als wat Coca-cola flikte, ergens midden jaren 80. Ze veranderden de smaak om de verkoopcijfers te stimuleren. En inderdaad , die werden gestimuleerd, niemand wilde het namelijk nog drinken en het spul werd amper verkocht. Toen zijn ze toch maar weer over gegaan op het oude recept en ik hoop dat de 538 directie ook zo verstandig is en dat Erik Jan dan ook nog terug wil.
Maar goed, mensen met management-functies nemen doorgaans niet de meest slimme beslissingen.
Het wordt tijd dat Rick gewoon voor zichzelf gaat beginnen met een internetstation. Kunnen ze gelijk tv gaan makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:52 schreef Bravebart het volgende:
Het zou tof zijn als Rick "Ajuu" zegt, en bij een ander radiostation aan de slag gaat, weer met EJ. Kan me niet voorstellen dat niemand hun wil hebben
Ja, maar als ze hun beslissing terugdraaien, geven ze eigenlijk hun fout toe en ik denk niet dat ze zich dat 'gezichtsverlies' zullen veroorlovenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:47 schreef RealZeus het volgende:
Mijn Middenindenachtrick, wat doe je.
Niks ten nadele van Rick, ik vind hem toch één van de betere radiomensen, maar nu de interactie met Erik Jan weg is is het toch een beetje een suf programma geworden.
Ik snap wel waarom de 538 directie dat gedaan heeft. Radio 538 was eigendom van Talpa en Talpa is overgenomen door RTL. Radio 538 is nu dus van RTL en ik weet niet of iemand zich die suffe depro-zender RTL FM nog kan herinneren, maar ik vrees dat we die kant ook op gaan met 538. Frank Dane is weer terug van Caz! want Caz! is deaud.
En dat is op zich wel jammer want dan had MIDNR oude stijl daar misschien heen gekund.
Derhalve blijft het een uitermate dom besluit van de 538 directie. Een radioprogramma dat zo goed loopt en beluisterd wordt gaan veranderen.Terwijl zij zelf op dat tijdstip waarschijnlijk achter kaap kont van moeder de vrouw liggen te rotten.
Dat is een beetje hetzelfde als wat Coca-cola flikte, ergens midden jaren 80. Ze veranderden de smaak om de verkoopcijfers te stimuleren. En inderdaad , die werden gestimuleerd, niemand wilde het namelijk nog drinken en het spul werd amper verkocht. Toen zijn ze toch maar weer over gegaan op het oude recept en ik hoop dat de 538 directie ook zo verstandig is en dat Erik Jan dan ook nog terug wil.
Maar goed, mensen met management-functies nemen doorgaans niet de meest slimme beslissingen.
Erik-Jan heeft afgelopen nacht gebeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:02 schreef Bravebart het volgende:
Nou, ik ga niet luisteren tot Koert weer terug is, of EJ eens begint met bellen
Erik-Jan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef Qunix het volgende:
Wie is die man in de jingles? In iedere jingle hor ik hem. Wie is dat?
Nee, dan is het namelijk niet in de auto te beluisteren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Rick gewoon voor zichzelf gaat beginnen met een internetstation. Kunnen ze gelijk tv gaan maken
Dat klopt, maar als de luistercijfers terug lopen zullen ze wel moeten. Bovendien vind ik dat je, als je fouten maakt, ze ook moet durven toegeven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar als ze hun beslissing terugdraaien, geven ze eigenlijk hun fout toe en ik denk niet dat ze zich dat 'gezichtsverlies' zullen veroorloven
Ja, dat slaat helemaal nergens op. Ze zetten hem wel op non-actief maar ze gebruiken zijn jingle-pakket nog wel. En dat wordt ook een extra kostenpost. Erik Jan maakte de jingles zelf en nu moeten ze het weer laten maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:12 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Erik-Jan.
Hij is ontslagen maar ze gebruiken nog wel zijn geniale jingles![]()
Wat is deze in de ooievaar, kanaar ie piet hein donner.
Und wetter it`s getting only better
![]()
Johquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:12 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Erik-Jan.
Hij is ontslagen maar ze gebruiken nog wel zijn geniale jingles![]()
Wat is deze in de ooievaar, kanaar ie piet hein donner.
Und wetter it`s getting only better
![]()
Ja, daar kon ik zo snel geen oplossing voor bedenkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dan is het namelijk niet in de auto te beluisteren.
Rick heeft al een radio stationnetje (radio punt rick van velthuysen puntje en el)... En ja het is ook wel te beluisteren tegenwoordig. Moet je wel een bv t-mobile internet abbo voor mobiel hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dan is het namelijk niet in de auto te beluisteren.
[..]
Dat klopt, maar als de luistercijfers terug lopen zullen ze wel moeten. Bovendien vind ik dat je, als je fouten maakt, ze ook moet durven toegeven.
Ja vind ik ook, maar of zij dat ook vinden vraag ik me afquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als de luistercijfers terug lopen zullen ze wel moeten. Bovendien vind ik dat je, als je fouten maakt, ze ook moet durven toegeven.
U ?quote:
Grapjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:49 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Welke mongool vraagt dingen die ie al weet![]()
Jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:14 schreef Pietklaaso het volgende:
EJ is nu te zien @ de site van Rick van V hijs radio aantmaken ofzo?![]()
Misschien wel voor Ricks internet radio?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:14 schreef Pietklaaso het volgende:
EJ is nu te zien @ de site van Rick van V hijs radio aantmaken ofzo?![]()
Dat dus, maar ik vraag me af waarvoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:03 schreef RealZeus het volgende:
Of hij maakt een paar geweldige jingles.
Kloptquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien wel voor Ricks internet radio?
Idd, dat zegt genoegquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:25 schreef Type-R het volgende:
Deze topic reeks is echt dood nu, ik denk dat dat alles wel een beetje zegt.![]()
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:25 schreef Type-R het volgende:
Deze topic reeks is echt dood nu, ik denk dat dat alles wel een beetje zegt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |