Ja geloof het wel, ik wist niet meer welke het was.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef qonmann het volgende:
De zangeres zal Frieda zijn maar dat was niet de vraag :-)
Nou ja, het verchil is dat wanneer je lampolie koopt, je pure kerosine krijgt, en wanneer je stookolie koopt, je een ander olie product krijgt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Wyccie bedoelde toch ook niet dat lampolie ook wel kerosine genoemd werd. Je vroeg gewoon om huis- tuin en keukengebruik van kerosine.Ik zeg als stookolie, en wyccie zegt als lampolie. Beiden goed
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:49 schreef arrebar het volgende:
lebensborn?
Doe nou eens niet zo eigenwijs!! Moet ik nou echt een van de rekeningen inscannen zodat je kunt zien dat het kerosine is?? Het wordt GEBRUIKT als stookolie. De kerosine waar wyccie het over had wordt GEBRUIKT als lampolie. Er is geen verschil in het huiselijk gebruik, waar jij om vroeg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Nou ja, het verchil is dat wanneer je lampolie koopt, je pure kerosine krijgt, en wanneer je stookolie koopt, je een ander olie product krijgt.
Ja, dat schijnt een vrijbrief te zijn om zoveel mogelijk te mierenneuken over spelfoutjes en interpretatieverschillen bij antwoorden van mijquote:Maar goed, volgende keer beter. Je staat toch al bovenaan
Ow jakkes, ik heb net even gezocht wat dat precies inhield. Echt erg eng!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:49 schreef arrebar het volgende:
lebensborn?
Ja mooi balen!! Ik heb geprobeerd o pte zoeken of het antwoord van qonmann goed is, maar ik weet niet eens over welke sport het gaatquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:15 schreef erkel het volgende:
..en toen viel het ineens stil?
het gaat over zeilen, dat weet ik wel. Het zou zomaar Sydney kunnen zijn, maar heb eigenlijk geen idee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja mooi balen!! Ik heb geprobeerd o pte zoeken of het antwoord van qonmann goed is, maar ik weet niet eens over welke sport het gaatEn arrebar is spoorloos
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |