En veel plezier als je nog gaatquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:54 schreef hetgras het volgende:
Welk deel is mooier/fijner om te verblijven? >> Ik zou zelf in het levendige Taksim gaan zitten
Het Europese of het Aziatische gedeelte? >> Europese gedeelte
In welk hotel(s) heb je overnacht? >> hostel: international house istanbul (zie www.hostelbookers.com geloof ik)
En is het een aanrader? >> Aan het begin van Istiklal street, betere locatie zul je niet vinden!!
Waar moet ik op letten bij het kiezen van een hotel? >> Ik zou in Taksim gaan zitten of als je erg toeristisch ingesteld bent in Sultanahmet
Vanaf mijn hotel in Sultanahamed (Eris) was het best een roteind lopen.. Niet aan te raden wat mij betreft.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:20 schreef Syrex_NL het volgende:
Of is het mogelijk om 's avonds/'s nachts van Sultanahmed naar Taksim en weer terug te lopen. Want in Sultanahmed zijn wel genoeg goede hostels te vinden.
Helal Olsun..quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vertrek over 4 uurtjes richting Schiphol om vervolgens naar Istanbul te vliegen.![]()
Hakkınızı helal edin.
Zoek even op 'Zafer bayrami' op youtubequote:Op zondag 13 juli 2008 13:12 schreef Syrex_NL het volgende:
Ok ik heb een hostel geboekt in Taksim, bedankt voor de info. Maar nu gaan we van 22-08 t/m 29-08. Nu zag ik dat het 30-08 daar een nationale feestdag is (overwinningsdag). Is dit een grote feestdag? Of maakt het niet zo veel uit dat we het dus missen?
ja man, bier en tieten..quote:Op zondag 13 juli 2008 13:12 schreef Syrex_NL het volgende:
Ok ik heb een hostel geboekt in Taksim, bedankt voor de info. Maar nu gaan we van 22-08 t/m 29-08. Nu zag ik dat het 30-08 daar een nationale feestdag is (overwinningsdag). Is dit een grote feestdag? Of maakt het niet zo veel uit dat we het dus missen?
Doe danquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:13 schreef remlof het volgende:
Istanbul, daar wil ik ook nog steeds een keer heen
Je vergeet de cistern en de kruidenbazaarquote:Op donderdag 6 november 2008 12:05 schreef wes55 het volgende:
ik ben nu net een week terug van Istanbul.
zeker een aanrader om te gaan en bezoek vooral de aye sofia, blauwe moskee, grote bazaar en een hamami .
crap maarja, daar is het een charter voorquote:Op dinsdag 11 november 2008 02:17 schreef fructis het volgende:
heeft iemand ervaring met Corendon.. ik zag daar een enkeltje istanbul voor 100 euro, terwijl je voor THY 220 euro betaald voor een enkeltje.. ik weet sowieso dat Corendon vliegt op Sabiha Gokcen Airport, maar afgezien daarvan hoe is die Corendon..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |