Nerdquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
voor sommigen ben je dan een nerd
ik werd vandaag nog voor nerd uitgemaakt omdat ik ong 15000 posts op FOK! heb
jij bent Nerdstquote:
GM?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar ik speel wel WoW. ik ben er zelfs GM
nou onder spam of nietquote:I have sent for the incredimail to look up my premium acct code I had when bought it....
Hopefully will find it,,,
Hugs ,
Sis A
Ken je Sis A? Zo niet, weggooienquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
valt dit
[..]
nou onder spam of nietis afkomstig van een gmail adres
Volgens mij zoekt iemand zijn premium account codequote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
valt dit
[..]
nou onder spam of nietis afkomstig van een gmail adres
neequote:
is ondertekend en verzonden door gmail, dus lijkt me welquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij zoekt iemand zijn premium account code
Kijk anders even in de headers(nerd alert!). Dan kun je zien of het ECHT van een gmail account komt..
Krijg je het zomaar of is het op een supportaccount van iets?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee
[..]
is ondertekend en verzonden door gmail, dus lijkt me wel
weet ik veelquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Krijg je het zomaar of is het op een supportaccount van iets?
En dat het ondertekent is door Google zegt me eigenlijk niet zoveel...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:34 schreef Etcetera het volgende:
boeiend ook, ik reageer niet en gooi het wel weg
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:39 schreef geenaam het volgende:
Ik heb wel eens een mailtje gehad van een verslavingskliniek. Dat ik me weer moest laten opnemen en dat ze hadden gehoord dat het de verkeerde kant met me opging. Tien minuten later kreeg ik een mailtje van zo'n instelling die zorgt voor onderdak en het zoeken daarnaar, dat ik me weer moest melden enz. Heel apart. Ben nog nooit in mijn leven in zo'n kliniek geweest, maar er stond toch echt Beste Geenaam boven..![]()
Nee.. Ik weet bijna 100 % zeker van niet. Want het waren mailadressen van officiele instellingen. En ik heb natuurlijk geen vrienden om grappen uit te halen bij mij..quote:
Ik kan je zo een email sturen die vanaf een emailadres komt van een officiele instelling hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:50 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee.. Ik weet bijna 100 % zeker van niet. Want het waren mailadressen van officiele instellingen. En ik heb natuurlijk geen vrienden om grappen uit te halen bij mij..![]()
Oh.. Zoveel verstand heb ik er niet van..quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan je zo een email sturen die vanaf een emailadres komt van een officiele instelling hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |