Zulke grote gabbers zijn dat volgens mij niet eens. Kan me een interview herrineren op de NOS waarbij hij aangaf davids jaren niet gesproken te hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef Madine het volgende:
Seedorf, geloof er geen snars van.
Hoewel het natuurlijk erg verleidelijk is voor hem om terug te keren nu vriendje Davids er speelt.
Geloof ik er nog geen snars van.
Ja klopt. Heb trouwens ook ergens ooit een bericht gelezen dat Kanu met Davids en Seedorf had gesproken en dat ze samen Ajax weer naar de top wouden brengen ofso. Kanu kan misschien wel terugkomen, maar de kans dat Seedorf terugkomt lijkt me echt praktisch 0.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:27 schreef Fathom het volgende:
[..]
Zulke grote gabbers zijn dat volgens mij niet eens. Kan me een interview herrineren op de NOS waarbij hij aangaf davids jaren niet gesproken te hebben.
als Donk bij ons had gezeten hadden we geen AC en mogelijk geen voorronde CL gehaaldquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:55 schreef koningdavid het volgende:
Milano Koenders naar AZ.
Dikke kans dat hij ook weer een soort Ryan Donk gaat worden. Twee jongens die eigenlijk nu bij Ajax hadden moeten zitten. Donk is Amsterdammer en Koenders zelfs ex-Ajacied.
laatbloeiers.. daar kan Ajax niks aan doen. ik denk overigens niet dat Koenders een speler van niveau gaat worden. Donk daarintegen wel. Stam zegt het en hij kan het weten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:55 schreef koningdavid het volgende:
Milano Koenders naar AZ.
Dikke kans dat hij ook weer een soort Ryan Donk gaat worden. Twee jongens die eigenlijk nu bij Ajax hadden moeten zitten. Donk is Amsterdammer en Koenders zelfs ex-Ajacied.
Ach ja, Luirink was ook zo'n supertalent en die is nu aan het wegroesten in Alkmaar. Dat teveel kopen kan az gaan nekken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:55 schreef koningdavid het volgende:
Milano Koenders naar AZ.
is het al zeker dat Shota vertrekt bij AZ? Anders mag ie van mij wel een jaartje bij ons op de bank komen zitten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:24 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ach ja, Luirink was ook zo'n supertalent en die is nu aan het wegroesten in Alkmaar. Dat teveel kopen kan az gaan nekken.
Doodzonde idd, dat is een hardstikke goede voetballer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:24 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ach ja, Luirink was ook zo'n supertalent en die is nu aan het wegroesten in Alkmaar. Dat teveel kopen kan az gaan nekken.
Donk gaat idd wel een grote worden denk ik. Koenders is in potentie wel een goede verdediger, maar minder dan een Vermaelen of een Van der Wiel denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:18 schreef BigFire het volgende:
[..]
laatbloeiers.. daar kan Ajax niks aan doen. ik denk overigens niet dat Koenders een speler van niveau gaat worden. Donk daarintegen wel. Stam zegt het en hij kan het weten.
Of hij gaat stoppen bedoel je? Heeft hij nog niet bekend gemaakt volgens mij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:34 schreef toma het volgende:
[..]
is het al zeker dat Shota vertrekt bij AZ? Anders mag ie van mij wel een jaartje bij ons op de bank komen zitten.
AZ heeft op die manier nog 20 andere spelers bij WillemII weg gekaapt waar ze niks mee hebben gedaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doodzonde idd, dat is een hardstikke goede voetballer.
Had hem graag nog in Groningen gezien, voor Groningen beter en voor Luirink beter..
Kut AZ![]()
Nooit begrepen waarom AZ hem gehaald heeft..
Jammer dat hij destijds is vertokken.
Koenders heeft een prima jaar achetr de rug bij RKC maar is geen Ajax speler qua niveau..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:55 schreef koningdavid het volgende:
Milano Koenders naar AZ.
Nu van ze winnen maakt het veel mooierquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:14 schreef PLAE@ het volgende:
Eerlijk is eerlijk ik ben net zo bezorgt als de rest hier om wat de kakkies allemaal aan het doen zijn.
Straks wordt het nu 0-3 ipv 0-4
reactie:quote:Van Hofland en van Bronckhorst word ik niet echt bang. Van de Cler ook niet trouwens.
reactie:quote:Das jouw goed recht ... neem mij dan ook niet kwalijk dat ik ook niet bang word van de hele amsterdamse selectie
Met deze selectie speelt Feijenoord voor plek 1 t.e.m 3 ... kampioenschap is misschien wat snel, seizoen 2008-2009 moet dat lukken mits nog enkele versterkingen in de breedte
Vergeet niet dat de vervanger voor Makaay nog steeds die jood is
reactie:quote:1 tm 4 ja, psv-az-Ajax zitten er sowieso ook wel bij hoor, daarnaast heeft Ajax ongeveer de beste kern van Nederland nu
Stam-Vermaelen
Gabri-Davids-Sneijder
Huntelaar
Dat is zo;n sterk midden, nu nog hopen dat de vleugels ook wat beter worden en dan ben ik echt niet bang voor feyenoord
En tuurlijk zal feyenoord een stuk beter zijn dit jaar, en wel bij de eerste 4 eindigen maar als er wat blessures komen hebben ze gelijk problemen :clown:
Bij die laatste ga ik echt total kapot van het lachenquote:Vlaar is een jongere, verbeterde versie van Stam die niet loopt als een plank ... Vermaelen is goed, maar dat is Hofland ook en die brengt de nodige ervaring mee
Op het middenveld wint Feijenoord zwaar op punten ... Van Bronckhorst, Drenthe, De Guzman e.d zijn echt wel beter dan Gabri, dat paard en dat hoerenjong
Huntelaar zijn gelijkaardige spitsen ... weinig lopen maar heel effectief voor doel ... alleen heeft Makaay jaren Liga en Bundesliga ervaring en is Huntelaar nog dommer dan het achterste van een varken
Tis een Club Brugge fan die ook voor feyenoord isquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:46 schreef BB-boy het volgende:
Paard? Varken? Is het toevallig geen boer?
Je zou fan zijn van allebei zo'n kutclubs. Geen wonder dat ie zich als een calimero gedraagd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:48 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Tis een Club Brugge fan die ook voor feyenoord is![]()
![]()
![]()
Club Brugge.. Ja die trekken graag naar Rotterdam toe of naar ADO.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:48 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Tis een Club Brugge fan die ook voor feyenoord is![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |