Ik heb hem al jaren niet meer op TV gezien eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:00 schreef jna het volgende:
Andy van der Meyde is likely to be kicked out of Everton after reportedly criticising coach David Moyes on Dutch TV. (Daily Mirror)
dat had Henry ook net gedaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:03 schreef BadRabbit het volgende:
Ze Seedorf maar weer uit je hoofd, die heeft net zijn contract verlengt![]()
Wat moet Milan met Perez, als wij zelfs van hem af willen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:07 schreef toma het volgende:
ik zie trouwens wel een ruil met Milan
Sneijder+Perez voor Seedorf
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1020612quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef Blight het volgende:
Als Seedorf komt dan verf ik persoonlijk alle stoeltjes in de Arena rood/wit.
Zal ik ze vooraf licht opschuren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef Blight het volgende:
Als Seedorf komt dan verf ik persoonlijk alle stoeltjes in de Arena rood/wit.
Dat dachten we van Stam, Davids en Gabri ook afgelopen jaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:15 schreef VoreG het volgende:
Seedorf komt toch niet, die heeft dit jaar nog zijn contract verlengt, kortom die kost veel te veel geld.
Hij wil zelf weg, van Ajax mag hij blijven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:13 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wat moet Milan met Perez, als wij zelfs van hem af willen?![]()
Stam had niet net zijn contract verlengd. Davids had nog maar een half jaar op zijn contract en Gabri was transfervrij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:19 schreef w00h00 het volgende:
Dat dachten we van Stam, Davids en Gabri ook afgelopen jaar.
Ik niet. Hij is hier genadeloos weggehoond. Wedstrijd op wedstrijd, fluitconcert op fluitconcert. In Italie is hij een god, in Nederland is hij jarenlang de publieke pispaal geweest. Ik kan me haast niet voorstellen dat Clarence ongelukkig is in Milaan.quote:Ik kan me voorstellen dat Seedorf graag terug in Nederland komt voetballen
Dat mag altijd, maar het is een loos gerucht. Ik krijg pas hoop als betrouwbare bronnen ergens melding van maken.quote:Laten we hoop houden!![]()
Volgens mij zie jij het helder. Hoewel Seedorf terug echt geweldig zou zijn denk ik niet dat het ooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Stam had niet net zijn contract verlengd. Davids had nog maar een half jaar op zijn contract en Gabri was transfervrij.
[..]
Ik niet. Hij is hier genadeloos weggehoond. Wedstrijd op wedstrijd, fluitconcert op fluitconcert. In Italie is hij een god, in Nederland is hij jarenlang de publieke pispaal geweest. Ik kan me haast niet voorstellen dat Clarence ongelukkig is in Milaan.
[..]
Dat mag altijd, maar het is een loos gerucht. Ik krijg pas hoop als betrouwbare bronnen ergens melding van maken.
Les één: Blight heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij het helder. Hoewel Seedorf terug echt geweldig zou zijn denk ik niet dat het ooit gaat gebeuren.
quote:De Ridder ontbindt contract bij Celta
Daniël de Ridder is vrij om te gaan en te staan waar hij wil. De kersverse Europees kampioen heeft woensdag in goed overleg met Celta de Vigo zijn doorlopende contract ontbonden. Daarmee kan de aanvaller transfervrij door elke club worden opgepikt. De Ridder, die imponeerde op het EK voor spelers onder 21 jaar, staat in de belangstelling van Birmingham City en Beitar Jeruzalem. Ook Ajax zou geïnteresseerd zijn, maar die interesse is niet bevestigd.
ajaxonline.org
Beetje oud hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |