Volgens mij zit Martin lekker op de Canarische Eilanden met zn vrouwquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Martin@ajax.nl mail hem ff dan weet je het!
Moet deze vraag nou werkelijk ieder topicnummer weer voorbij komen? Lees maar terug. Argumenten genoeg waarom Ajax nog rustig is op de transfermarkt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
Waar blijven de versterkingen van Ajax dan?
We hebben weinig versterking nodig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:30 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom is Ajax zo rustig op de transfermarkt?![]()
![]()
Vandaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
We hebben weinig versterking nodig.![]()
Op Sport.be stond dat ook,quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef denthemen het volgende:
iemand geeft mij op msn een bericht dat de spaanse krant Marca zegt dat Seedorf naar Ajax komt, meer mensen die dit gehoord hebben?
Kun je niet eens bellen met Davids dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef denthemen het volgende:
iemand geeft mij op msn een bericht dat de spaanse krant Marca zegt dat Seedorf naar Ajax komt, meer mensen die dit gehoord hebben?
Ik kan niks vinden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef denthemen het volgende:
alsof die dat aan mij gaat vertellenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kun je niet eens bellen met Davids dan?![]()
![]()
Hier even het berichtquote:Volgens de Spaanse krant Marca speelt Seedorf volgend seizoen weer op de Amsterdamse velden. De Nederlandse middenvelder zou een mondeling akkoord hebben met Ajax over een contract voor 4 seizoenen. Over de transfersom doen beide clubs zoals wel vaker geen mededeling.
Seedorf zou hebben aangegeven aan de directie van Milan dat hij graag terug wil naar zijn geboorteland.
Reden hiervoor zou zijn dat hij met zijn gezin weer in Amsterdam wil gaan wonen. Ook zou hij de vele trainingskampen van de Italiaanse club zat zijn.
Waarschijnlijk wordt Clarence volgende week maandag gepresenteerd in de Amsterdam Arena. Overigens wil de clubleiding van Ajax vooralsnog niet reageren op dit bericht.
Van welke site komt het?quote:
Ik heb hem al jaren niet meer op TV gezien eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:00 schreef jna het volgende:
Andy van der Meyde is likely to be kicked out of Everton after reportedly criticising coach David Moyes on Dutch TV. (Daily Mirror)
dat had Henry ook net gedaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:03 schreef BadRabbit het volgende:
Ze Seedorf maar weer uit je hoofd, die heeft net zijn contract verlengt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |