The Sun meldt helemaal niks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
http://www.voetbalcentraa(...)-en-perez-aanstaande
Yepquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:55 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb liever die Zweed en Delorge dan dat kut jochie Lazovic. Dat wordt weer een Koeman miskoop (hij had nog de voorkeur boven Makaay ook).
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:25 schreef denthemen het volgende:
Makaay is btw 1 van de weinige daar in de selectie die kan zeggen dat ie van Ajax gewonnen heeft
quote:FC Utrecht denkt eraan om Wesley Sonck terug te halen naar Nederland. De Belgische spits, die flopte bij Ajax en momenteel voor het Duitse Borussia Monchengladbach speelt, zou de aanval van de Domstedelingen moeten komen versterken. (Diverse media)
Misschien Wamberto?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef Blight het volgende:
Al dat terug halen.. Vaak niet realistisch. Misschien heeft Ajax nog wat goeds weten te scouten.
Ik heb liever een strijd om het kampioenschap met Feyenoord dan met psv en az. Wie niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er Ajax supporters zijn, die in het 010 topic lopen te posten dat ze blij zijn voor 010 met al die aankopen.
Ik gun 010 helemaal niets. Wat mij betreft in December met een ijsbreker door de grachten.
Hij was wel 'toevallig' nog niet zo lang geleden in de ArenA met zijn zoon die 'ineens' een nieuw contract kreegquote:
Ik heb liever helemaal geen strijd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb liever een strijd om het kampioenschap met Feyenoord dan met psv en az. Wie niet?
Pak op de billen afstraffing geven met dergelijke aankopen en een hoopvol "legioen" is toch nog mooier?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er Ajax supporters zijn, die in het 010 topic lopen te posten dat ze blij zijn voor 010 met al die aankopen.
Ik gun 010 helemaal niets. Wat mij betreft in December met een ijsbreker door de grachten.
Nee, oprotten met Feyenoord, liefst zo laag mogelijk eindigen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb liever een strijd om het kampioenschap met Feyenoord dan met psv en az. Wie niet?
Ik niet. Ik zie liever een rondvaart door de grachten met een ijsbreker in december.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Precies, al vind ik het ergens wel leuk dat feyenoord psv aftroeft op de transfermarkt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, oprotten met Feyenoord, liefst zo laag mogelijk eindigen.
idd, ondanks het succes van de laatste jaren blijft het een identiteitloze clubquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Precies, al vind ik het ergens wel leuk dat feyenoord psv aftroeft op de transfermarkt.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Oprotten met die Beerens, ik heb liever De Ridder.
Alleen Makaay is een goede speler.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
K snap niet waarom velen zich zo druk maken over feijenoord.. goede spelers betekend nog niet een ingespeeld elftal
Martin@ajax.nl mail hem ff dan weet je het!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
Waar blijven de versterkingen van Ajax dan?
helemaal waar. makaay is garantie voor veel goals.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen Makaay is een goede speler.
De Cler, Van Bronckhorst en Hofland...zo onder de indruk ben ik er niet van, ik zou ze niet bij Ajax willen ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |