Mido.. Daar heb ik mijn twijfels dan weer wel bij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:57 schreef S-Two het volgende:
Anders moeten we Mido maar terughalen, kunnen we direct 4-4-2 spelen.
omg, wat een jaren toenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef Sethje het volgende:
haal anders Tom Sier ook terug
1-2 met de winnende goal van Sibonquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:20 schreef Sethje het volgende:
haha die bekerwedstrijd toen...met moeite 0-1 ofzo
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
1-2 met de winnende goal van Sibon
Van der Zee begint 1 juli. Wie weet..quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef Blight het volgende:
Al dat terug halen.. Vaak niet realistisch. Misschien heeft Ajax nog wat goeds weten te scouten.
http://www.voetbalcentraa(...)-en-perez-aanstaandequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:22 schreef M0NTANA het volgende:
The Sun met een artikel over Kenneth Perez/Roy Beerens? Geloof er helemaal niets van!
ja en De Mul/Beerens is helemaal belachelijk! Beerens is een linkspootquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:22 schreef M0NTANA het volgende:
The Sun met een artikel over Kenneth Perez/Roy Beerens? Geloof er helemaal niets van!
Hij had 2 portugezen op het oog toch?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Van der Zee begint 1 juli. Wie weet..
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
omg, wat een jaren toen
Dat we nog met moeite wonnen van Zwolle terwijl zij een divisie lager speelde![]()
Ach, in '95 verloren we voor de beker ook van Cambuurquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
omg, wat een jaren toen
Dat we nog met moeite wonnen van Zwolle terwijl zij een divisie lager speelde![]()
ja dat is echt zo belachelijk. Dat slaat ook echt nergens op dat een linkspoot als Beerens 2 penalties in de halve finale van een EK gewoon met zijn zwakkere rechterbeen neemt, echt totaal van de zotte, the sun is helemaaal gek gewordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ja en De Mul/Beerens is helemaal belachelijk! Beerens is een linkspoot![]()
Dramatisch jaar dat '95quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:34 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ach, in '95 verloren we voor de beker ook van Cambuur.
WTF we gaan ze gewoon oprollen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef Ordinair het volgende:
Ik weet zeker dat Feyenoord volgend seizoen ook wel een wedstrijdje van ons wint.
Sure.. Als jij het zegt geloof ik je..quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WTF we gaan ze gewoon oprollen hoor![]()
idd zeker met zulke belangen... ook in de wedstrijd kapte hij vaak met zijn zwakke rechterbeen naar binnen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja dat is echt zo belachelijk. Dat slaat ook echt nergens op dat een linkspoot als Beerens 2 penalties in de halve finale van een EK gewoon met zijn zwakkere rechterbeen neemt, echt totaal van de zotte, the sun is helemaaal gek geworden![]()
vorig jaar waren ze op sterven na dood qua financienen en nu maken ze een paar talentenpooltjes en kunnen ze de een na de ander voor meerjaren aan zich binden.... hogesalarisposten dus.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sure.. Als jij het zegt geloof ik je..Kijk nou eens reëel, Feyenoord word 2e..
Heeft ene goed team bij elkaar geschraapt in een paar weken terwijl PSV de grote verliezer is op transfer gebied. Ook AZ heeft niet zulke geweldige aankopen.
Feyenoord heeft goed scoringsvermogen nu met Slory en Makaay.
AJAX KAMPIOEN!
Hoe kun je nu al spreken over grote verliezers op de transfer markt? Psv heeft die Lazovic gekocht, toch een betere aankoop dan Delorge of die Zweed wat wij tot nu toe hebben.. Tuurlijk is Alex weg, maar ik denk niet dat Sneijder en Perez zullen blijvenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sure.. Als jij het zegt geloof ik je..Kijk nou eens reëel, Feyenoord word 2e..
Heeft ene goed team bij elkaar geschraapt in een paar weken terwijl PSV de grote verliezer is op transfer gebied. Ook AZ heeft niet zulke geweldige aankopen.
Feyenoord heeft goed scoringsvermogen nu met Slory en Makaay.
AJAX KAMPIOEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |