Zonde ja, ik was altijd wel fan van hem. Zag in hem een echte Ajaxspeler, brutaal en frivool. Maar ja, hij heeft een klotementaliteit blijkbaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Die jongen heeft het toch ook flink verbruid. Zonde van het talent..
Lijkt me goed voor minstens CL kwart finale..quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
4-4-2 met een Kennedy rechts en Davids links en Sneijder en Gabri in het midden.![]()
Zag Ajax het toch goed, ook al dacht iedereen daar anders over na die ene goede helft tegen Jong Japan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zonde ja, ik was altijd wel fan van hem. Zag in hem een echte Ajaxspeler, brutaal en frivool. Maar ja, hij heeft een klotementaliteit blijkbaar.
Ach, het blijft een eerste training. Daarbij best nog wat grote namen, waarvan er sommigen (vooral Wesley Sneijder) overgehaald moeten worden om ook komend seizoen Ajacied te blijven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:03 schreef Blight het volgende:
Aankomende donderdag is de eerste training. Zal wel niet zo druk als vorig jaar worden aangezien ik niet verwacht dat veel mensen speciaal op pad gaan om Kennedy en Delorge te bekijken.
Miljoentje of 3/4 volgens mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef jna het volgende:
Voor hoeveel heeft Ajax Escude toen eigenlijk verkocht? Die doet het toch goed bij Sevilla nu.
1.8 miljoen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef jna het volgende:
Voor hoeveel heeft Ajax Escude toen eigenlijk verkocht? Die doet het toch goed bij Sevilla nu.
Voor het Ajax spelletje was hij eigenlijk een beetje te langzaam en was soms nogal ongelukkig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef jna het volgende:
Lijkt me niet verstandig dus. Shota wil wellicht weg bij AZ omdat hij de bank niet zo ziet zitten, maar kan er ook niet door vanwege een te druk programma. Bij Ajax is dat niet minder natuurlijk.quote:Zijn zaakwaarnemer twijfelt of de oud-Ajacied nog doorgaat met voetballen. "Het afgelopen seizoen moest hij op zijn tandvlees spelen. Hij had moeite met het drukke programma. Dan heb je gauw de neiging om te stoppen.
Hij was toch goede vrienden met Ronald de Boer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef PizzaSalami het volgende:
Laat Arveladze lekker een jaartje in Qatar gaan voetballen ofzo.
Dat kan hij bij AZ ook wel, en dat wil hij dus niet. Bankzitten ziet hij niet zitten volgens het volledige bericht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:52 schreef S-Two het volgende:
Heb liever Kanu ja, maar Shota mag van mij ook wel als back-up terug. Kan ie wel iets minder trainen, en af en toe spelen, is hij ook van dat drukke programma af.
Ah, ok. Tjah, dan is Qatar ofso een beter optie voor hem.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat kan hij bij AZ ook wel, en dat wil hij dus niet. Bankzitten ziet hij niet zitten volgens het volledige bericht.
Bij Ajax zou hij dan 2de spits worden, bij az zou hij 4de spits zijn misschienquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat kan hij bij AZ ook wel, en dat wil hij dus niet. Bankzitten ziet hij niet zitten volgens het volledige bericht.
6 miljoen toendertijd verkocht, dus daar is dikke winst op gemaakt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef S-Two het volgende:
Waarom heeft Benni eigenlijk maar twee jaar bij Ajax gespeeld? Is hij toen voor veel geld verkocht? Want als ik z'n statistieken zo op Vi.nl zie, heeft hij het toen best goed gedaan (35 wedstrijden, 20 goals).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |