Als we hebben in een deal kunnen betrekken met Perez, zijn we daar ook vanaf en Beerens kan lekker strijden om de rechtsbuiten positie met Kennedy.quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:57 schreef Robar het volgende:
Beerens vind ik eigenlijk wel een speler met potentie hoor.
Maar of hij nu de geschikte opvolger voor de rechtsbuitenpositie is, daar heb ik mijn twjifels over.
Maar wat dat betreft moeten we denk ik vertrouwen hebben in van Geel.
idd, maar daarbij zoud een paar mooie versterkingen wel welkom zijn...quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:31 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
v. Geel is juist goed bezig. Het kompleet houden van de selectie.
Ik hoop op een sterke NL competitie (waarin ajax elk jaar de beste isquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er Ajax supporters zijn, die in het 010 topic lopen te posten dat ze blij zijn voor 010 met al die aankopen.
Ik gun 010 helemaal niets. Wat mij betreft in December met een ijsbreker door de grachten.
Een sterkere competitie is altijd aantrekkelijker. Dat het dan nu toevallig om Feyenoord gaat die zich versterken: het zij zo. Ajax blijft toch de beste.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er Ajax supporters zijn, die in het 010 topic lopen te posten dat ze blij zijn voor 010 met al die aankopen.
Ik gun 010 helemaal niets. Wat mij betreft in December met een ijsbreker door de grachten.
Da's mooi voor hem.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:28 schreef Cordoba32 het volgende:
Shota schijnt transfervrij weg te kunnen in Alkmaar........
Van mij mag hij komen als back-up voor KJH, want Shota Arveladze is een échte Ajacied en kan nog steeds goed voetballen. Nwanko Kanu lijkt onhaalbaar, Patrick Kluivert heeft het niet meer, dus waarom Shota Arveladze niet?quote:
Scoorde dit seizoen nog veertienmaal en er moet gewoon een back-up komen, Shota Arveladze is een échte Ajacied en gaat niet morren wanneer hij vanaf de bank begint. Wie moet je anders halen als back-up? Of vind je dat we al ruim genoeg in de centrumspitsen zitten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:40 schreef Blight het volgende:
Shota is nu toch wel echt over the hill. Hij denkt er niet voor niets serieus over om te stoppen. Nee, wat mij betreft is dat nu te laat.
Waarom lijkt Kanu onhaalbaar? Maar Shota als back up lijkt me ook geen slecht idee....quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van mij mag hij komen als back-up voor KJH, want Shota Arveladze is een échte Ajacied en kan nog steeds goed voetballen. Nwanko Kanu lijkt onhaalbaar, Patrick Kluivert heeft het niet meer, dus waarom Shota Arveladze niet?
Nwankwo Kanu is dertig jaar, kan nog enkele seizoenen voor véél Engelse Ponden blijven voetballen in plaats van back-up zijn in Amsterdam. Shota Arveladze is 34 jaar en volgend seizoen back-up in Alkmaar, waarom dan niet in Amsterdam? Ajax is zijn club, daarbij zet hij dus géén stap terug.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:01 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Waarom lijkt Kanu onhaalbaar? Maar Shota als back up lijkt me ook geen slecht idee....
Qua salaris en competitie natuurlijk wel, een grote stap zelfs.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:10 schreef Blight het volgende:
Oh, en je wilt toch niet beweren dat van Portsmouth naar Ajax gaan een stapje terug is?
Ik heb liever Feyenoord terug in de top en PSV en AZ die strijden om de plekken 3-X. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Feyenoord is wel een club met historie. Ik zal er niet voor naar het Feyenoord topic gaan (quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
Ik denk dat we aankomend jaar en vooral in de CL 4-4-2 gaan spelen, dat maakt de kans voor een Kanu of Arveladze groter om te starten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:13 schreef Blight het volgende:
Wat wel een punt is, is dat Kanu waarschijnlijk ook weinig trek zal hebben in het bankzitten. Wat dat betreft is het misschien nog te vroeg voor een terugkeer. We zullen zien.
4-4-2 met een Kennedy rechts en Davids links en Sneijder en Gabri in het midden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:49 schreef Ordinair het volgende:
4-4-2 lijkt me in sowieso de beste oplossing voor europees verband en in grote competitie wedstrijden.
Die jongen heeft het toch ook flink verbruid. Zonde van het talent..quote:Birmingham toont interesse in Owusu
28/6/2007 9 :10
Quincy Owusu Abeyie krijgt mogelijk zijn zin. Birmingham City wil de aanvaller terughalen naar het Premiership.
'Quincy wil graag terug naar Engeland en is blij met de belangstelling van Birmingham', zegt zijn zaakwaarnemer Brian Berkleef in De Telegraaf.
Owusu Abeyie heeft nog een verbintenis tot 2009 bij Spartak Moskou, dat hem in 2006 overnam van Arsenal. Maar het is de vraag of de 21-jarige aanvaller zijn contract zal uitdienen.
De Ghanese aanvaller verpietert in Rusland. Dit seizoen is slechts zes keer een beroep gedaan op Owusu Abeyie, waarvan vier keer als invaller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |