Dan ben je langs m'n huissie geredenquote:
Ik stap uit op Oorsprongparkquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan ben je langs m'n huissie gereden.
Halte Oorsprongpark en dan nog zo'n 40meter lopen.
Institute of Life Sciences en Chemistry, 5 minuten lopen vanaf de bushaltequote:
Je ging hem in elkaar slaan he!quote:
Ah op de F.C. Donderstraat. Ik moet de andere kant op, dat schuine straatje naast de Biltstraat in. Mgr. vd Weteringstraat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Institute of Life Sciences en Chemistry, 5 minuten lopen vanaf de bushalte.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah op de F.C. Donderstraat. Ik moet de andere kant op, dat schuine straatje naast de Biltstraat in. Mgr. vd Weteringstraat.
Whehe, best grappigquote:Vertrekpunt en bestemming liggen op loopafstand.
Of op dit korte traject is geen Openbaar Vervoer verbinding mogelijk.
Hartstikke op slot.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef sjimz het volgende:
Ray doe je ding
Nieuwe opstelling Feijenoord.
Ff wachten op EC!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hartstikke op slot.
Oeh, vakantie. Helemaal niets doen, Tour volgen, Wimbledon, keihard FM-en.
Het leven begint.
Je kan ook gewoon naar buiten, ipv binnen zitten het leven noemen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tour volgen, Wimbledon, keihard FM-en.
Het leven begint.
De tour kan je ook prima op het terras volgen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar buiten, ipv binnen zitten het leven noemen!
Is die gast nu voorquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef sjimz het volgende:
Ray doe je ding
Nieuwe opstelling Feijenoord.
Moet nog ff kijken of ik kan vandaagquote:
Is dat nieuwe spelling ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet nog ff kijken of ik kan vandaag
Moet nog kleren passen voor de diplomauitrijking, evt, nieuwe kopen en heb vanavond nog een feestje.
Verder nog gefeliciteerd Ray
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |