Als ze het nou zelf bedacht hebben ok, maar als ze het gewoon tijdens het pissen van een tegeltje in de wc hebben gepikt, nah.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:20 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi eigenlijkIk vind het meestal wel een teken van enige diepgang...
Beter dan "AniTa jE bEnT Me SgAtJuHhHh, hVj, wJnMk" enz.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:25 schreef Skv het volgende:
(k)(l)Volgens mij zijn die bosbranden niet door de hitte, maar door mn hart dat smelt van verlangen naar jou (l)(k)
het is extra hip als je @werk of @school achter msn zitquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of mensen die achter hun naam zetten waar ze NU zijn.
@huis
@school
@werk
Dat vind ik nog niet zo erg. Zijn voornamelijk die overdreven veel smilies die mensen in hun naam zettten. of van die verschrikkelijk lange zinnen. Die zijn pas irritant!.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of mensen die achter hun naam zetten waar ze NU zijn.
@huis
@school
@werk
Mensen met superlange zinnen zijn geblokkeerd in mijn lijst. Ik vraag altijd eerst of ze de naam willen inkorten, doen ze het niet vliegen ze er zo uit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet zo erg. Zijn voornamelijk die overdreven veel smilies die mensen in hun naam zettten. of van die verschrikkelijk lange zinnen. Die zijn pas irritant!.
Jij bent zeker zo'n miereneuker die zich dood ergert aan dat soort dingenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mensen met superlange zinnen zijn geblokkeerd in mijn lijst. Ik vraag altijd eerst of ze de naam willen inkorten, doen ze het niet vliegen ze er zo uit.
Zelfs een vriend van de middelbare school heb ik er vanwege deze reden uitgemieterd.
Ja serieus. Kei irritant man.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:18 schreef .neon het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n miereneuker die zich dood ergert aan dat soort dingen![]()
(L)(L)(K)(K)LOVE MY GIRLZ FOR EVER! WJNMK!!!11 <3<3(L)(L)quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:26 schreef Rianne84 het volgende:
"live your dream! ALWAYS!"
en natuurlijk mijn nichtje van 14 die van al haar vriendjes en vriendinnetjes houdt
Moet je vragen: 'als je je droom wilt leven, waarom zit je dan nu op die muffe stinkkamer van je achter die kutcomputer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:26 schreef Rianne84 het volgende:
"live your dream! ALWAYS!"
dat is z'n droomquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Moet je vragen: 'als je je droom wilt leven, waarom zit je dan nu op die muffe stinkkamer van je achter die kutcomputer?'
Dat liedje ken je niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:42 schreef Schijtgeit het volgende:
"You kick up the leaves, and the magic is gone"
goede vriend was dat danquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zelfs een vriend van de middelbare school heb ik er vanwege deze reden uitgemieterd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |