Een signature geeft niet aan hoe je heet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Toch grappig hoe iedereen hier zit te foeteren op die msn namen, terwijl hier in de signatures vaak precies hetzelfde staat.
Goeie observatie, maar een msn naam wel dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Een signature geeft niet aan hoe je heet.
over het algemeen wel jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goeie observatie, maar een msn naam wel dan?
Zoiets heet een naam, dus ik neem aan van wel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daarom heeft msn ook 2 delen : een naam, en een toevoeging.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik gok van wel jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf trouwens, de mijne welquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hmm, nee, maar volgens mij had hij (bijna) iets gewonnen met een of andere wedstrijd en mocht hij met Jumpen Patrick een échte jumpvideo opnemen!quote:
Hahahaquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zet je computer dan uit!
Stroomverspiller!
Milieuhooligan!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:19 schreef ZeroSletje het volgende:
[..]
OMFG, neem trillian ofzo man, kan je iig namen aanpassen, wat een klote lijst heb jij dan?![]()
Ik voeg dan ook wel een mensen toe die ik lange tijd ken maar nog nooit de moeite had genomen om msn te vragen ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef DarkElf het volgende:
wat een rare mensen hebben jullie allemaal in jullie lijsten
Ik vind jouw msn namen altijd wel grappig hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik en tonks ownen msn altijd, 6 keer uitgespeeld. Verder is mijn naam altijd raar, maar wel op dezelfde manier zodat ik herkenbaar blijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |