Wat, die patrick?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:09 schreef SnowCockroach het volgende:
wear![]()
Zal ik die met dat jumpen in mijn naam zetten? Ik heb de zogenaamde Eindhovense jumpkampioen op MSN.![]()
Mein Gott.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[afbeelding]
Nog 1 dan, dat meisje heeft net een maand met die kerel.
En ze is 21..
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef felic. het volgende:
I HATE HOW MUCH I LOVE YOU BOY
Daar word ik echt boos om. TIEF OP lelijke hoer. Je bent echt lelijk.
LELIJK!
edit: LELIJK zeg ik je!
Ja, zo had ik iemand een keer in mijn MSN lijst die dat ook had, stond ook de datum bij dat ze elkaar ontmoet hadden, was net 1,5 maand geleden... En dan "Ik hou zoveel van je en wil je noooooit meer kwijt" en zo'n dingen allemaal... Het was ook nog een man van 23 of 24quote:
Zet je computer dan uit!quote:
Vraag haar eens of ze verlatingsangst heeft ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[afbeelding]
Nog 1 dan, dat meisje heeft net een maand met die kerel.
En ze is 21..
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef Devlinsect het volgende:
My body ain't a temple, it's an amusementpark!![]()
*vuile slet!*
Dat zijn de betere tekstenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef Ulreazj het volgende:
"Krijg allemaal kanker"
Hee die had ik er op staan !!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef Devlinsect het volgende:
My body ain't a temple, it's an amusementpark!![]()
*vuile slet!*
zon wijf in mijn msn die denkt dat ze wat isquote:" Only God Can Judge Me " Haha je doet me niks bitch!
Ik moest best lachenquote:
Hoe dan? Smerige details willen wequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:07 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
zon wijf in mijn msn die denkt dat ze wat isheb haar meerdere malen zo hard vernederd
OMFG, neem trillian ofzo man, kan je iig namen aanpassen, wat een klote lijst heb jij dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |