KLIKquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Osdorp Possezo populair zal jij nooit worden.
mams: komop maikuuultje, dan maken wij foto's zodat je ze aan je fok vriendjes kan laten zien!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb een Sergio Tacchini jasje, dat pwnt de ganse andere zomercollectie jassers
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeweetst0g kameraden !
Ik maak altijd foto's van me nieuwe klerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef MASD het volgende:
[..]
mams: komop maikuuultje, dan maken wij foto's zodat je ze aan je fok vriendjes kan laten zien!
Sergio Tachini. HET tennismerk uit de 80'er jaren !quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb een Sergio Tacchini jasje, dat pwnt de ganse andere zomercollectie jassers
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeweetst0g kameraden !
Ja.In 1998 was zoiets ook hip in de randstad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeweetst0g kameraden !
gast, ik ga je foto gebruiken in mijn nieuwe topic. vind je niet erg hè?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik maak altijd foto's van me nieuwe kleren
En dit jasje hebk al redelijk lang, 4 maanden ofzo
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef MASD het volgende:
[..]
gast, ik ga je foto gebruiken in mijn nieuwe topic. vind je niet erg hè?
Ja dat zeg ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee hoor.
@ DJ
Dat is geen heg, das een muur die gans verneukt is
Je zei als een deur !quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.
Die heg is zo rot dat het een muur geworden is !
Ja maar de kunstmatige ingekervde deur is ook al weggerot doordat de bladeren van steen zijn geworden. Jeweetz!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je zei als een deur !
Nu moetje iemand uit de kuskring kiezen om te zoenen !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |