daar hebben ze nu de mayo in gedaan..quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:54 schreef Maikuuul het volgende:
Waar zijn de puntmutsen ?
Hoezo paranoia?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:55 schreef mrbomb het volgende:
Ik ben altijd bang dat de AIVD een dossiertje over me begint als ik op zulke sites kijk![]()
haha dat Marlboro is zo ver gezocht en zo onzinnig, maar wel grappigquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:07 schreef koen_pijl het volgende:
Trivia
De drie K's op het Marlboro-sigarettenpak zouden naar de Ku Klux Klan verwijzen. Ook het gebruikte lettertype wijst in die richting daar we - na het omdraaien van de naam 'Marlboro' op het pakje - orobljew (of horrible Jew) kunnen onderscheiden. Wanneer men vervolgens het bovenste deel van de merknaam afdekt kan men in de M en de stokken van de lb twee paar hangende voeten zien.
Op de cartoons tegen de gruweldaden in de Iraakse gevangenis van Abu Ghraib zien we de folteraar afgebeeld als Klansman.
Het computerspel XIII ofwel Thirteen is gebaseerd op een speler die zelf in de huid kruipt van een yankee en de strijd aangaat met Klansmen en andere slechteriken.
Het drieletterwoord 'KKK' is één van de weinige Engelstalige begrippen waarbij drie dezelfde op elkaar volgende letters afzonderlijk uitgesproken worden. De algemeen aanvaarde uitspraak is 'kay-kay-kay' terwijl de algemene Engelse uitspraakregels 'trippel-kay' zouden vereisen.
We want pics.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
haha dat Marlboro is zo ver gezocht en zo onzinnig, maar wel grappig
Echt zoe vet!quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:05 schreef Birra het volgende:
Je kan wel allemaal shirts enzo bestellen.
Ja maar niet de KKK. Zij verspreiden een 'message of love NOT hate!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Florian_ het volgende:
bestaat dat nog?
je leeft maar één keer, en toch zijn er zoveel mensen die alleen maar lopen te haten
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:54 schreef Pakspul het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1128536606527249293
Zal helaas toch het geval zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef MASD het volgende:
die t-shirts vanaf pagina 5kan mij niet voorstellen dat er echt mensen met die dingen lopen
WTF! Je bent echt de eerste die dat ontdekt denk ik.quote:
Now I don't knowquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef JackHerrer het volgende:
The KKK Took My Baby Away.
yea yea yeaquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Now I don't know
Where my baby can be
They took her from me
They took her from me
idemquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:45 schreef deliberator het volgende:
heb een pakje marlboro alle kanten op gedraaid maar zie er niets in![]()
Maar jezus zelf was niet blank.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:00 schreef koen_pijl het volgende:
Oorsprong van het logo
Het kruis symboliseert de religieuze onderbouw van de organisatie die uitgesproken christelijk is, terwijl de cirkel naar de eeuwige verbondenheid en strijd zou verwijzen. De rode druppel staat dan weer voor het bloed van Jezus Christus dat vergoten werd om het blanke ras te behoeden voor het Kwade.
De drie gebruikte kleuren hebben elk op hun beurt ook een heraldische betekenis. Wit (argent) staat voor de zuiverheid van het ideaal. Rood (keel) staat voor de bloedband onder de leden alsook voor het bloedvergieten in de strijd. Zwart (sabel) staat voor dapperheid.
Maar op de schilderijen welquote:
Jezus was gewoon eine hippiequote:Op donderdag 28 juni 2007 16:42 schreef MASD het volgende:
jezus is een excuus zodat pastors van bil kunnen gaan met minderjarige jongentjes!
wtfquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:42 schreef MASD het volgende:
jezus is een excuus zodat pastors van bil kunnen gaan met minderjarige jongentjes!
Jezus heeft de atoombom uitgevonden!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Jezus trok zich dagelijks af op kiddieprOn!
Jezus heeft een man verkracht!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:50 schreef MASD het volgende:
Jezus geeft AIDS aan kinderen!
jezus doet aan anale vernedering!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:52 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Jezus heeft een man verkracht!
Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:51 schreef MASD het volgende:
ik ga eten DHals ik terug ben gaat het topic open!
God is/was een vrouw, jezus een negerquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:44 schreef geenaam het volgende:
Jezus was een vrouwEn alle vrouwen zijn hoeren. Dus jezus was een hoer.
![]()
Hij is terug op aardequote:
Prachtig indeedquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:22 schreef .neon het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6875259002713905806&q=
Wat een lolquote:
Klopt helemaal, je moet er behoorlijk veel mensen met witte puntmutsen neerknallenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:07 schreef koen_pijl het volgende:
Het computerspel XIII ofwel Thirteen is gebaseerd op een speler die zelf in de huid kruipt van een yankee en de strijd aangaat met Klansmen en andere slechteriken.
ik kots op Ali B en zijn neefjequote:
zijn de graphics nog beetje doenbaar?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:31 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Klopt helemaal, je moet er behoorlijk veel mensen met witte puntmutsen neerknallen![]()
die graphics zijn tofquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
zijn de graphics nog beetje doenbaar?![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:22 schreef .neon het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6875259002713905806&q=
oja voor de PS2,een vriend van me had hem,was leuk met multiplayerquote:
budget games zijn tofquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:46 schreef Double-Helix het volgende:
Was wel een budget game!
goedkope games koop ik meestal wel jah,alleen pc games download ik(behalve online games natuurlijk he)de rest koop ik gewoon netjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:47 schreef MASD het volgende:
[..]
budget games zijn tofde duurdere moet je downen
braaf!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:52 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
goedkope games koop ik meestal wel jah,alleen pc games download ik(behalve online games natuurlijk he)de rest koop ik gewoon netjes.![]()
God heeft geen geslacht. (geen kut of tepels)quote:
Dat dacht ik ook toen ik die Fok! shirts zag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef MASD het volgende:
die t-shirts vanaf pagina 5kan mij niet voorstellen dat er echt mensen met die dingen lopen
Jij voelt je aangevallen door zijn opmerking?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:15 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik die Fok! shirts zag.
God is een man.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
God heeft geen geslacht. (geen kut of tepels)
Als je dan toch een domme film aanhaalt, doe het dan goed.
Nee ik gaf alleen aan dat sommige producten die onverkoopbaar lijken toch gekocht/gedragen wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij voelt je aangevallen door zijn opmerking?
Jaja, maar die post sloeg volgens mij op de film ''Dogma''.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:17 schreef Buschetta het volgende:
[..]
God is een man."Hij schiep de mensheid naar zijn evenbeeld"
Let vooral op "Hij" en "zijn" in de bovenstaande bijbel quate
Ik wel. Ik zoch op San Andreas in google.quote:
Dan rent ie gillend weg als een meisjequote:Op zondag 1 juli 2007 18:33 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Vast niet als ze ineens voor je staan.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:55 schreef mrbomb het volgende:
Ik ben altijd bang dat de AIVD een dossiertje over me begint als ik op zulke sites kijk![]()
Wel een witte punt...quote:
Bekijk de overgang van rood naar wit, er zijn er drie die (met een beetje inbeelding) een K vormenquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef kevin33 het volgende:
rare mensen, rare mensen
quote:
Zij zijn net zo goed christen als jij, ligt er dus gewoon maar aan hoe je het boek interpreteert.quote:
Hun denkbeelden vallen niet te interpreteren uit de bijbel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zij zijn net zo goed christen als jij, ligt er dus gewoon maar aan hoe je het boek interpreteert.
woow,dat klinkt veel geloofwaardiger dan de marlboro hoaxquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Wat dacht je trouwens van de smurfen
Allemaal witte puntmutsen.. de leider heeft een rode puntmuts... Gargamel heeft een typische jodenneus, met een kat genaamd "Asrael"... etc.. etc..
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Wat dacht je trouwens van de smurfen
Allemaal witte puntmutsen.. de leider heeft een rode puntmuts... Gargamel heeft een typische jodenneus, met een kat genaamd "Asrael"... etc.. etc..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |