daar hebben ze nu de mayo in gedaan..quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:54 schreef Maikuuul het volgende:
Waar zijn de puntmutsen ?
Hoezo paranoia?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:55 schreef mrbomb het volgende:
Ik ben altijd bang dat de AIVD een dossiertje over me begint als ik op zulke sites kijk![]()
haha dat Marlboro is zo ver gezocht en zo onzinnig, maar wel grappigquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:07 schreef koen_pijl het volgende:
Trivia
De drie K's op het Marlboro-sigarettenpak zouden naar de Ku Klux Klan verwijzen. Ook het gebruikte lettertype wijst in die richting daar we - na het omdraaien van de naam 'Marlboro' op het pakje - orobljew (of horrible Jew) kunnen onderscheiden. Wanneer men vervolgens het bovenste deel van de merknaam afdekt kan men in de M en de stokken van de lb twee paar hangende voeten zien.
Op de cartoons tegen de gruweldaden in de Iraakse gevangenis van Abu Ghraib zien we de folteraar afgebeeld als Klansman.
Het computerspel XIII ofwel Thirteen is gebaseerd op een speler die zelf in de huid kruipt van een yankee en de strijd aangaat met Klansmen en andere slechteriken.
Het drieletterwoord 'KKK' is één van de weinige Engelstalige begrippen waarbij drie dezelfde op elkaar volgende letters afzonderlijk uitgesproken worden. De algemeen aanvaarde uitspraak is 'kay-kay-kay' terwijl de algemene Engelse uitspraakregels 'trippel-kay' zouden vereisen.
We want pics.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
haha dat Marlboro is zo ver gezocht en zo onzinnig, maar wel grappig
Echt zoe vet!quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:05 schreef Birra het volgende:
Je kan wel allemaal shirts enzo bestellen.
Ja maar niet de KKK. Zij verspreiden een 'message of love NOT hate!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Florian_ het volgende:
bestaat dat nog?
je leeft maar één keer, en toch zijn er zoveel mensen die alleen maar lopen te haten
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:54 schreef Pakspul het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1128536606527249293
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |