Dacht dat het contract van Ralf na dit seizoen afliep. Maar zeker weten doe ik het ook niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:55 schreef Bernard0s het volgende:
Dat is ook zo vosss.
Maarja, het zal er nu wel op aankomen of Ralf mag blijven. Hetzelfde geldt voor Trulli, dat is ook niks meer. Maar toch hebben ze volgens mij allebei een contract tot 2009. Als dat contract nou heel duur is, hebben ze een probleempje bij Toyota.
However; Bijna VT1, leuk.
Haha ik weet het, een hele vooruitgang! LiveTiming opent nu ook niet meer in een apart venster, dat is wel fijn vind ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dacht dat het contract van Ralf na dit seizoen afliep. Maar zeker weten doe ik het ook niet.
Yup, en ze hebben de site vernieuwd.
Zie je nu iets staan met rode letters over de start van VT1? Dan verschijnt zo de livetiming automatisch.quote:
Ralf zijn contract loopt af jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dacht dat het contract van Ralf na dit seizoen afliep. Maar zeker weten doe ik het ook niet.
Yup, en ze hebben de site vernieuwd.
Is die link naar TVU Player weer verdwenen uit de OP, of kijk ik niet goed?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:12 schreef Bernard0s het volgende:
Shit, geen stream van VT1 op Wheels..
Die heb ik al gedownload. Ze laten nu de 125 cc van Donington GP zien op Wheels via TVUPlayer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Is die link naar TVU Player weer verdwenen uit de OP, of kijk ik niet goed?
Hier is ie dan nogmaals, voor de liefhebber
De Ferrari's doen eigenlijk nooit zo'n outlap. Dus dat is niet zo heel verrassendquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:24 schreef vosss het volgende:
Massa en Kimi als enige nog niet buiten geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |