Ik kan hetzelfde met een 13,3 inch Macbook met een 17" CRT scherm eraan gekoppeld hoor..quote:Op maandag 9 juli 2007 13:54 schreef Robertje het volgende:
Een MacBookPro 17 inch om mijn foto's mooier te bewerken
geilquote:Op maandag 9 juli 2007 13:54 schreef Robertje het volgende:
Een MacBookPro 17 inch om mijn foto's mooier te bewerken
Hee Shark, hoe bevalt je 18-200 VR?quote:
kheb er alleen ff mee gespeeld, paar foto's mee gemaakt. Ik zag dat de hoeken ietwat zacht zijn (=niet scherp), maar dat zie ik alleen als ik er op let en iets contrastrijk heen en weer beweeg tussen hoek en midden, en mijn onderwerp zit nooit in een hoek, dus dat stoort niet. Wat me opvalt is dat de kussenvorming bij 18mm en bij 200mm zo minimaal isquote:Op maandag 9 juli 2007 22:10 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Hee Shark, hoe bevalt je 18-200 VR?![]()
Dat is tof van ze....quote:(deze post werd gesponsord door Canon b.v.)
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:58 schreef CrazyCharlie het volgende:
Gisteren gebruikte d2x gescoord, leve Canon !(en de mensen die overstappen en hun fijne nikon spulletjes voor fijne prijsjes van de hand doen...)
CC.
wat was je kwijt? NEkel de body?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:58 schreef CrazyCharlie het volgende:
Gisteren gebruikte d2x gescoord, leve Canon !(en de mensen die overstappen en hun fijne nikon spulletjes voor fijne prijsjes van de hand doen...)
CC.
lekkerrrrrrrrrquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:10 schreef CompuMess het volgende:
Een okeesjon Nikkor AF-S 80-200 f/2.8D IF ED![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |