Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:41 schreef Gellius het volgende:
Nee, volgens mij gaat het daar uitstekend mee.

Je begon er weer eens zelf over, hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:44 schreef Lienekien het volgende:
Dat gezeik steeds over die juffrouw Laps.

Méén je dat nou?quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je begon er weer eens zelf over, hoor.

Geen idee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:49 schreef Z het volgende:
Wat is de algemene strekking van die pm's?

Dit zou de echte Juffrouw Laps overigens nooit zo gezegd hebben. Maar wel mee ingestemd hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:47 schreef Lienekien het volgende:
Het is gelùl, Gellius.

Ik zou het niet weten. En het interesseert me ook niet echt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dit zou de echte Juffrouw Laps overigens nooit zo gezegd hebben. Maar wel mee ingestemd hebben.

Bijna dagelijks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:34 schreef Z het volgende:
Hoe vaak pm-en jullie ongeveer? Dat wil ik even weten voor de statistieken.

Probeer het, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:01 schreef Z het volgende:
Ik heb alleen nog maar een laptop (wel een snelle), maar dus geen PC meer. Ik vraag me af of ik daar op kan SC-en.
Nee, releasedatum is nog onbekend. Als je de screenshots op starcraft2.com bekijkt, zou je denken dat de game zo goed als af is, maar bij Blizzard zit er meestal wel een jaar tussen de aankondiging en de daadwerkelijke release.quote:Is die nieuwe SC al uit dan?

Ik heb inderdaad wel eens zitten filosoferen over een Starcraft-mod voor Civ.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:41 schreef Gellius het volgende:
Bestaat er geen Starcraft PBEM?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |