Hoop je stiekem dat ze een foto van haar uitgescheurde anus post?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:20 schreef LENUS het volgende:
Je hebt wel een mooie roze anus nu?
Mooie avatar![]()
Had ik het toch goed met mijn Movicolonquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:47 schreef DDM het volgende:
Ik wou dat alle patienten zo vrolijk waren als Roosje![]()
Maar goedIk hoop dat het helpt
En houd ons op de hoogte
![]()
Toen ik later het topic ging doorlezen, las ik pas over haar uitgescheurde anusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoop je stiekem dat ze een foto van haar uitgescheurde anus post?
Die huisarts is gewoon te coulant. Daar kan ik ook niets aan doenquote:
Ik heb ooit eens een wondje daar gehad,auw auw auw dus ik snap t ook niet. Maar ik denk dat die pijn waarschijnlijk nog wel komt als ze straks gaat poepenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:09 schreef ivetje het volgende:Sorry hoor...moest even!!
Tja, dat je veel te lang hebt gewacht was dus al duidelijk. Vind het alleen wel vreemd dat je geen pijn aan je anus hebt als die zo is uitgescheurd.
nou pas?quote:
courtesy flushquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:19 schreef VoreG het volgende:
Zou het allemaal in 1x naar buiten komen? Want dan wordt het staand poepen, die pot zit zo vol met 3kg.
Aambeienzalf is idd pijnstillend en wordt ook gebruikt als je scheurtjes rondom de anus hebtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:34 schreef saaw het volgende:
ooh uitgescheurd? wat erg
dat je eerder nog geen pijd had is wel heel bizar dan
kun je niet wat aambeienzalf smeren oid [dat is pijnstillend toch?]
succes!
Ik heb 2 zalfjes voorgescreven gekregen. Een verdovende en een helende.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:27 schreef ivetje het volgende:
[..]
Aambeienzalf is idd pijnstillend en wordt ook gebruikt als je scheurtjes rondom de anus hebtZou dus een oplossing zijn. Neem dan geen sperti overigens, maar teranal (verkrijgbaar bij apotheek). Sperti is nl. geen eerste keus en is nooit echt goed aangetoond dat het werkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |