HAI!
![]()
Wat een lief topic wordt dit zo
![]()
Nou,
ik ging naar de huisarts en vertelde daar dus alles wat ik hier ook had verteld. Ik moet er bijzeggen dat mijn HA nogal een theatrale Limburger is, hij heeft me dus helemaal verrot gescholden. Hij zei dat ik minstens een week eerder had moeten komen en hij was echt een beetje uit zijn doen. Hij ging naar mijn buik luisteren en zei dat ik echt helemaal vol zat
![]()
!
Mijn darmen waren wel aan het werk met iets, maar niet met dingen naar buiten werken. Toen ging hij dus naar de anus kijken, omdat ik had gezegd dat ik 1 hard poepje had gehad. Mijn huisarts trok een beetje wit weg, omdat ie helemaal uitgescheurd was
![]()
. Weer een minuut of 5 op me foeteren.
Omdat ik zo droog over alles bleef doen, begon hij op een gegeven moment maar te lachen en grapjes te maken over poep
![]()
.
3 kilo stront en een opengescheurde anus was het dus. Zo opengescheurd, dat wel eens verder kon gaan naar de endeldarm, dat was eigenlijk nog een groter probleem dan de obstipatie.
Ik krijg nu dat movicolon, 4-8 zakjes per dag, een maand lang. Dat wordt dus echt racen telkens
![]()
.
27 juli heb ik een onderzoek in het ziekenhuis, omdat men zegt dat ik een spastische darm heb alleen vind ik het raar dat ik geen enkele pijn heb
![]()
.
Zo, dat was de update van vandaag, ik heb net mijn eerste dosis spul gehad en ik hoop jullie 1 dezer dagen toch te kunnen verblijden met bruin nieuws!