Neen dat kan niet, helaas! Ik heb nog wel 3 dozen liggenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:59 schreef JX het volgende:
Shiiit, hier heb ik nu ook last van sinds 5 dagenKun je die movicolon ook zonder recept bij de apotheek halen? Huisartsen..
![]()
Klote hequote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:56 schreef grizegrijn het volgende:
Die movicolon werkt bij mij ook voor geen meter, heb nu na meer dan 7 weken eindelijk (!) iets gekregen dat enigzins werkt. De dokter zei letterlijk dat ik kon stikken en dat hij het niet zou geven (ik moest maar wachten tot het uit zichzelf kwam, daar had ik echt geen zin in als je al een paar weken bijna niet meer kan lopen van de buikpijn.) , maar het is gewoon zonder recept verkrijgbaar dus heeft m'n vader het gehaald.
Prunacolon heet het, dat wordt ook gebruikt als je voor een operatie helemaal leeg moet zijn. het maakt alles in je darmen zacht zodat het eruit kan. Nu komt er elke nacht om 4 uur een klein beetje![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:02 schreef roooosje het volgende:
[..]
Klote he. Durf je wel naar buiten nu, het kan er elk moment uitkomen
.
Ik werd ook misselijk op den duur. Vooral nadat ik had gegeten, alsof mijn lichaam zei: Vol is volquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:51 schreef JX het volgende:
[..]
Hoe ging dat met je werk dan?
![]()
Ik zit nu twee dagen aan de laxeersiroop en dat helpt een heeeeeel klein beetje. Als het morgen nog niet is verbeterd dan ga ik eens ff achter die Prunacolon aan, dat klinkt wel goed. Nooit gedacht trouwens dat je als gevolg van zo'n verstopping ook nog eens flink misselijk wordt en hoofdpijn krijgtAl heeft dat ws meer te maken met het laxeermiddel...
pfff, die movicolon...Als ik ff zat moest ik alweer.. Leuk, film kijken. Mijn pauzeknop is opeens een stukje kaler gewordenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:47 schreef grizegrijn het volgende:
Gisteren moest ik inderdaad toen ik in de auto zat, maar tegen de tijd dat ik een wc gevonden had was de aandrang alweer over.
Van die siroop heb ik weinig last gehad eigenlijk, van die movicolon des te meer. Dan lag ik echt wel ff plat (moest 3 volle glazen achter elkaar drinken, dus dat vult wel lekker). Na eten heb ik ook wel last, tot vorige week kwam het er net zo hard weer uit van boven inclusief half verteerde poep als ik te veel at
Maar hopelijk is de verstopping nu ook weg bij me, en kan ik weer zonder andere middelen
als je poep aan het spugen bent kan je beter even naar een andere huisarts, dat is écht foute boel!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:47 schreef grizegrijn het volgende:
Gisteren moest ik inderdaad toen ik in de auto zat, maar tegen de tijd dat ik een wc gevonden had was de aandrang alweer over.
Van die siroop heb ik weinig last gehad eigenlijk, van die movicolon des te meer. Dan lag ik echt wel ff plat (moest 3 volle glazen achter elkaar drinken, dus dat vult wel lekker). Na eten heb ik ook wel last, tot vorige week kwam het er net zo hard weer uit van boven inclusief half verteerde poep als ik te veel at
Maar hopelijk is de verstopping nu ook weg bij me, en kan ik weer zonder andere middelen
het duidt op een obstructie ergens denk ik. kun je niet naar een andere huisarts gaan of een keer naar de huisartsenpost?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:39 schreef grizegrijn het volgende:
Daar was ik toen dus geweest en die zei dat ik kon stikken ermee, maar nu is het gelukkig niet meer. Vies was het wel ja
Daar kun je inderdaad wel mee stikken ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:39 schreef grizegrijn het volgende:
Daar was ik toen dus geweest en die zei dat ik kon stikken ermee, maar nu is het gelukkig niet meer. Vies was het wel ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |