Dan vrees ik dat ze hier nog mee wegkomt ook. Zal me niets verbazen iig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zijn alle streamers het denk ik wel over eens. Nu de redactie nog. Feit is dat er op de TIEN site geen woord staat over trappen van Natasia.
Gelukkig heeft Natasja nooit iemand bedreigd....quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:07 schreef CoT het volgende:
Natasia kan zich wel bedreigd voelen, dan moet ze gewoon weglopen![]()
inderdaad, wanneer iemand zich bedreigd voelt dan zie je in het algemeen een ander gedragquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:07 schreef CoT het volgende:
Natasia kan zich wel bedreigd voelen, dan moet ze gewoon weglopen![]()
Moet ze wel heel goed kunnen mikkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef 2live het volgende:
[..]
als natas exit moet, dan wou ik dat ze Jaap impotent had geschopt, dat was dan mooi meegenomen.![]()
Weglopen hoeft niet eens. Gewoon op een meter afstand lekker over z'n moeder en Cora beginnen te babbelen, want dat kan Tas goed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar een ander het verstandig acht om weg te lopen, ziet zij dat als een nederlaag..
Don't knowquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag het nog maar een keer. Waar is Amanda?
Wie?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Huub zei dat ie bij de eerstvolgende boete (400.000 euro) weg zou gaan omdat ie dan op 606.000 euro boete zou staan, dat was voor hem niet meer de moeite om te blijven. Daarna heeft de redaktie hun eigen regel WEER eens aangepast en het naar 100.000 euro gebracht per overtreding.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef Gigageil het volgende:
ja die 4 ton dacht ik ook, maar het schijnt dat ze een brief hebben gehad dat het ze toch gewoon "maar" 1 ton per overtreding kost.....![]()
Je hebt van die vrouwen die van hun man af willen en dan gaan zeggen dat hij de kinderen misbruikt...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Over het hele gazon geslingerd. Echt hoor.
En daarstraks, toen Huub vertelde dat hij zo kwaad was geweest toen hij zag hoe Dennis Lieke bij haar keel had gegrepen, zei Natasia dat Jaap ditzelfde ook bij haar had gedaan. Nou, ík heb dat niet gezien.
Die zit nu jou post op fok! te lezenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
daar waar geen douche isquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Niemand die het weetquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Ja wil ik ook nu onderhand wel eens weten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Tot dat de terringzooi bij RTL zitquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub zei dat ie bij de eerstvolgende boete (400.000 euro) weg zou gaan omdat ie dan op 606.000 euro boete zou staan, dat was voor hem niet meer de moeite om te blijven. Daarna heeft de redaktie hun eigen regel WEER eens aangepast en het naar 100.000 euro gebracht per overtreding.
Waarop de volgende dag diezelfde nieuwe regel WEER niet toegepast werd tegen Dennis. Volgens mij is het gewoon een spelletje van de redaktie: "hoe vaak kunnen we de spelregels veranderen en er mee wegkomen"
Als dat zo is , ga ik even los.quote:
Niet gehoord, ik liep even weg. Ik geniet dat ze zo bij iedereen haar verhaal maar blijft doen zonder veel weerklank te vinden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
WB is bang dat zijn beste maatje moet vertrekken.
Disana, hoor je het? Ze zegt dus dat Jaap bij de buren is geweest, en zij niet.
Valt mee hoor. Een beetje winkels openen, TV optredens enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja wil ik ook nu onderhand wel eens weten.
Mocht Natasia exit gaan, gaat het shoppen in de PC Hooft ook niet door..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |