Oh, dan zal het wel een licht stuipje zijn (gisteren noemde hij zoiets tegenover Amanda). Of hij heeft gewoon slaap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:19 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Nee dat krijg je niet van Diazepam.
joepie,als dat toch eens waar was!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:18 schreef 2live het volgende:
[..]
de oplossing is simpel; natas mag blijven en vanavond komt Nena terug![]()
waar is tupac als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:19 schreef Gigageil het volgende:
Brian ziet ook zijn "back-up"-wereld instorten, volgens mij.........
Of een verkiezing.......Natasia eruit en dan kiezen Nathanael of Nena er weer in......wie oh wie willen de miljonairs terug...?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:18 schreef 2live het volgende:
[..]
de oplossing is simpel; natas mag blijven en vanavond komt Nena terug![]()
Als zij er niet uitgaat, is er geen grens meer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:22 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
denk ik ook, maar waar ligt de grens?
en waarschijnlijk worden over een paar maanden de boetes weer kwijtgescholdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub zei dat ie bij de eerstvolgende boete (400.000 euro) weg zou gaan omdat ie dan op 606.000 euro boete zou staan, dat was voor hem niet meer de moeite om te blijven. Daarna heeft de redaktie hun eigen regel WEER eens aangepast en het naar 100.000 euro gebracht per overtreding.
Waarop de volgende dag diezelfde nieuwe regel WEER niet toegepast werd tegen Dennis. Volgens mij is het gewoon een spelletje van de redaktie: "hoe vaak kunnen we de spelregels veranderen en er mee wegkomen"
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:22 schreef fredfik het volgende:
[..]
joepie,als dat toch eens waar was!!!!!!!!
Bij een dode of als de borg of de bonus op isquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:22 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
denk ik ook, maar waar ligt de grens?
En daarop volgt een black-out.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel een licht stuipje zijn (gisteren noemde hij zoiets tegenover Amanda). Of hij heeft gewoon slaap.
Zelfs Tupac distansiëert zich van geweld door vrouwen tegen mannen. Hij was nogal gek op zijn moeder he.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
waar is tupac als je hem nodig hebt![]()
godsamme...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:23 schreef Starlie het volgende:
Nu je Jaap continu hoort met het woord: "klootzakken".. Zullen ze van achter, Natasia waarschijnlijk geen EXIT geven.. KLOOTZAKKEN!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |