quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja naar huis. Het is niet af, maar we gaan het anders doen![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:59 schreef Sickert het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/17428/1da63cb3/index.html
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:59 schreef Sickert het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/17428/1da63cb3/index.html
Ik denk ik kom je even ownenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:37 schreef Stefan740 het volgende:
Homooos server leeg?
Zag FJD ff opdagen op tits
Dat meen je niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:54 schreef FJD het volgende:
Feyenoord is nog bezig met Koevermans![]()
Met Makaay en Koevermans in de aanval moet je toch echt voor de 100 doelpunten gaan![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:54 schreef FJD het volgende:
Feyenoord is nog bezig met Koevermans![]()
Met Makaay en Koevermans in de aanval moet je toch echt voor de 100 doelpunten gaan![]()
Toen ze van Studio Sport aan de interim nog wat directeur vroegen of de namen van Smolarek en Koevermans uit de lucht waren gegrepen zei hij zoiets van "Ik kan zeggen dat de naam van Smolarek iig uit de lucht gegrepen is".quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen ze van Studio Sport aan de interim nog wat directeur vroegen of de namen van Smolarek en Koevermans uit de lucht waren gegrepen zei hij zoiets van "Ik kan zeggen dat de naam van Smolarek iig uit de lucht gegrepen is".
ban je hem toch gewoonquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef Stefan740 het volgende:
Ja ik was in de tuin bezig eigelijk en verder zat meneer jamesdown99 op de server dan kun je maar beter inpakken eigelijk. Nummer 6 van de wereld in chopper, op meeste kills is dat gebaseerd.
quote:
ja zit nu op een plek dat iedereen kan zien wat ik doe, dus zoveel fokken is ook niet gewenstquote:
Wat een lul van een projectmanagerquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goh, wat zou ik toch graag de baas van Cardi willen zijn..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:39 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wat een lul van een projectmanagerEerst zeggen en dan onder druk van de plebs bezwijken en ze naar huis laten gaan.
![]()
Ik zeg de zweep over die projectmedewekers![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:40 schreef FJD het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #303 : Koevermans de volgende?
UrselEven fucken hoor. Kansloze figuren altijd
Jij ziet je omzet al groeien zekerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Goh, wat zou ik toch graag de baas van Cardi willen zijn..![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:32 schreef staticdata het volgende:
heeeeeeel misschien vanavond weer ff knallen.
Ze happen nog niet echtquote:
Dat was beter geweest ja maar goed dat vind ik dan iets te ver gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:52 schreef ursel het volgende:Als je nou gezegd had dat je nu ook Feyenoorder werd..
Welke kansloze figuren?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:40 schreef FJD het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #303 : Koevermans de volgende?
UrselEven fucken hoor. Kansloze figuren altijd
Die nu allemaal een F***oord seizoenskaart kopenquote:
1) Figuren die roepen dat je geen supporter bent als je niet naar de Kuip komt.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:58 schreef FJD het volgende:
[..]
1) Figuren die roepen dat je geen supporter bent als je niet naar de Kuip komt.
2) Figuren die kotsen op mensen die vorig jaar geen seizoenskaart hadden maar nu wel.
3) Figuren die kotsen op mensen die vorig jaar niet naar de Kuip kwamen maar nu wel.
4) Figuren die kotsen op mensen die Feyenoord via de radio/tv/teletekst volgen.
Dat soort figuren dus. Vorig jaar had ik geen moment zin om naar de Kuip te gaan. Ik kom om voetbal te zien en dat was wel het laatste wat Feyenoord liet zien. Ze hoeven niet te winnen, daar gaat het me niet eens om maar laat op z'n minst een leuke pot voetbal zien. Nu is de kans groot dat er wel een fatsoenlijke pot voetbal op tafel komt en dan is de kans dus ook groot dat ik ook weer eens kom kijken.
Kansloos zijn alleen de mensen die nu opeens voor Feyenoord zijn. Dat is wel kansloos ja
Zoekt de sketch van Hans Teeuwen met Roodkapje ff..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:05 schreef Keltie het volgende:
Mjah, persoonlijk heb ik weinig op met figuren die nu in 1 keer een run op een seizoenskaart openen.
Vorig jaar was de gele zijde niet uitverkocht, kon ik lekker iedere match op dezelfde plek staan en keek niemand raar als ik m'n muil open trek. Wat je nu krijgt is knurftjes die de trap gaan bevolken en er schande van spreken zodra ik m'n muil open trek. Supporter ben je ook in slechte tijden en als je dit jaar kon komen acht ik de kans heel groot dat je dat vorig jaar ook kon doen.
Punt met die supporters die Feyenoord via de radio/tv/teletekst volgen is dat ze jou veroordelen op het gedrag wat je in en rond een stadion hebt, sorry maar als je lekker via de radio/tv/teletekst kijkt was je er niet bij en kan je er niet over oordelen.
Gloryhunters, stay home!
Ik snap wel dat er twee verschillende groepen zijn en dat beide groepen anders in hun liefde naar Feyenoord staan maar dat is nog geen reden om op andere groepen te kosten. Ik heb wat dat betreft ook weinig op met hoe jij het Feyenoorder zijn beleeft maar ik zal nooit op je kotsten (Disclaimer: geld niet voor op de BootLAN).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:05 schreef Keltie het volgende:
Mjah, persoonlijk heb ik weinig op met figuren die nu in 1 keer een run op een seizoenskaart openen.
Vorig jaar was de gele zijde niet uitverkocht, kon ik lekker iedere match op dezelfde plek staan en keek niemand raar als ik m'n muil open trek. Wat je nu krijgt is knurftjes die de trap gaan bevolken en er schande van spreken zodra ik m'n muil open trek. Supporter ben je ook in slechte tijden en als je dit jaar kon komen acht ik de kans heel groot dat je dat vorig jaar ook kon doen.
Punt met die supporters die Feyenoord via de radio/tv/teletekst volgen is dat ze jou veroordelen op het gedrag wat je in en rond een stadion hebt, sorry maar als je lekker via de radio/tv/teletekst kijkt was je er niet bij en kan je er niet over oordelen.
Gloryhunters, stay home!
De groep uit Vlaardingen en de andere groep. Gaan die lekker met elkaar knokkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik snap wel dat er twee verschillende groepen zijn en dat beide groepen anders in hun liefde naar Feyenoord staan
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:14 schreef FJD het volgende:
maar een echt frequente BadKuip bezoeker zal ik waarschijnlijk nooit worden.
Weh?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik snap wel dat er twee verschillende groepen zijn en dat beide groepen anders in hun liefde naar Feyenoord staan maar dat is nog geen reden om op andere groepen te kosten. Ik heb wat dat betreft ook weinig op met hoe jij het Feyenoorder zijn beleeft maar ik zal nooit op je kotsten (Disclaimer: geld niet voor op de BootLAN).
Sjah, ik zie daarin een verschil. Fan volgt de club, supporter gaat naar de club toe (zo vaak hij kan).quote:Verder valt en staat een heel deel bij je definitie van supporter. Wat mij betreft ben je supporter als je dat zelf vindt en niet als je een minimaal aantal keren de Kuip heb bezocht of als je een seizoenskaart hebt.
Met liefde, zelfs het afgelopen seizoen. EN als het kon, de uitwedstrijdjes ook nogquote:Als ik voor mezelf moet spreken dan zou ik straks twee wekelijks een hele zondag op offeren om naar de Kuip te gaan.
Nee, dat maakt je een fanquote:Dat is wel een hele leuke zondag maar ik heb nog meer hobbys die ik heel graag doe en ik moet straks ook nog van alles regelen in 't weekend omdat ik opeens op mezelf (nou ja, samen) woon. Een seizoenskaart is dan gewoon weggegooid geld. Dat maakt me geen mindere supporter, dat maakt me een supporter die minder vaak in de Kuip te vinden is.
En dan heb je ook nog die pislullen die hem na dit seizoen opzeggen omdat "ze geen kampioen zijn geworden"quote:Het is niet zo dat ik vorig jaar Feyenoord supporter af was en nu opeens weer supporter ben geworden, dan ben je inderdaad wel redelijk kneus jaFeyenoord supporter blijf ik
maar een echt frequente Kuip bezoeker zal ik waarschijnlijk nooit worden.
Die hebben jullie niet he, als t regent gaat snel t dak dichtquote:
Ernstig uit z'n verband getrokken lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:18 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
De groep uit Vlaardingen en de andere groep. Gaan die lekker met elkaar knokken![]()
Whehequote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Die hebben jullie niet he, als t regent gaat snel t dak dicht
Wat hebben supporters die al in het verband zaten, ook meegeknokt danquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ernstig uit z'n verband getrokken lijkt mij.
Volgens mij heb je daarin taaltechnisch nog gelijk ook maar in de volksmond staan die twee termen gelijk aan elkaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:20 schreef Keltie het volgende:
Sjah, ik zie daarin een verschil. Fan volgt de club, supporter gaat naar de club toe (zo vaak hij kan).
Super voor je, echtquote:Met liefde, zelfs het afgelopen seizoen. EN als het kon, de uitwedstrijdjes ook nog![]()
Zijn die er echt?quote:En dan heb je ook nog die pislullen die hem na dit seizoen opzeggen omdat "ze geen kampioen zijn geworden"![]()
Je poging tot humor faalt ernstig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:23 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wat hebben supporters die al in het verband zaten, ook meegeknokt dan![]()
Droogklootquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:25 schreef Keltie het volgende:
Je poging tot humor faalt ernstig.
Volksmond. Daarin staat allochtoon gelijk aan crimineelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daarin taaltechnisch nog gelijk ook maar in de volksmond staan die twee termen gelijk aan elkaar.
Super voor je, echtquote:[..]
Super voor je, echtIk vermaak me echter net zo goed op t strand met een vlieger in m'n klauwen en dus moeten er afwegingen gemaakt worden.
Dat gaan we zienquote:[..]
Zijn die er echt?Als je kampioen wilt worden, waarom ben je dan geen Ajax of PSV supporter geworden
Tis ondertussen al bijna 10 jaar terug dat we kampioen zijn geworden.
Inderdaadquote:Ach ja we beleven het op een andere manier maar hoe dan ook.
Feyenoord
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |