Alsof ieder japans huishouden heeft. In Frankrijk schijten ze ook niet allemaal boven een gat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Verhuis naar japan. Die zijn dol op high-tech verwarmde toiletten met was/droog installaties en vermomgeluiden enzovoorts.
Mijn plasser zit nooit ...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:21 schreef El_Rolando het volgende:
Als je een zittende plasser bent..
Wattan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:21 schreef El_Rolando het volgende:
Als je een zittende plasser bent..
Optie 1 is natuurlijk een veelzijdige optie; multifunctioneel als het ware!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:40 schreef B_BOY het volgende:
optie 1 een poolse hoer kopen die de hele dag op je wc bril gaat zitten. (is hij heerlijk warm als jij erop moet)
optie 2 een warmte-element uit een frituur slopen en onder de bril bevestigen (nadeel: Frituur slopen is heilig schennis)
optie 3 stiekem bovenschijten en zeg dat het je moeder was
optie 4 beneden schijten en niet zeiken
p.s. dit is een kijk-ik-ben-een-puber-en-zit-onder-de-plak-thuis-topic.
Ik citeer: "Ja toen heb ik me maar laten pijpen door die vuile, vadsige, Hoer. Ach waarom niet? Ik zat er toch"quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Optie 1 is natuurlijk een veelzijdige optie; multifunctioneel als het ware!![]()
maar dat komt omdat jou billetjes schraalgeneukt zijn met de voorbinder van Jenifuuurquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
Ik leg altijd op de pleebril zoeen papiertje !
LOLquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:57 schreef B_BOY het volgende:
[..]
maar dat komt omdat jou billetjes schraalgeneukt zijn met de voorbinder van Jenifuuur
Voorspelbaar + ik zit meestal met mijn benen op de pleebril, ik zit niet met mijn uiterst mooi gaatje erop hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:57 schreef B_BOY het volgende:
[..]
maar dat komt omdat jou billetjes schraalgeneukt zijn met de voorbinder van Jenifuuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |