Je tofheid is zojuist gedaald met 5% remlof, volgens mij snap je het punt niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:47 schreef remlof het volgende:
Dit is ook een bekende variant:
[afbeelding]
De Blanke Rotte Peer. Valt op door een enorme hekel te hebben aan andere Rotte Peren en dat terwijl zijn DNA voor 99,9% gelijk is. Waarschijnlijk is dit te wijten aan het aantoonbaar lagere IQ van deze variant.
Ik vond hem wel grappig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je tofheid is zojuist gedaald met 5% remlof, volgens mij snap je het punt niet.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:28 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig.
PS: BG, klik eens op mijn ontdekking (zie ondertitel). Klopt het?
quote:Litso - woensdag 27 juni 2007 @ 16:04
BG is (tof) en dit is een kuttopic.
Ah, ik vind het ook een kuttopic, en ik heb totaal geen babyface, kijk maar in mn fobo.quote:SHE - woensdag 27 juni 2007 @ 16:05
I'm with ^^
Of jij mijn punt nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je tofheid is zojuist gedaald met 5% remlof, volgens mij snap je het punt niet.
nee hoor dat is een kaas dier vrouwtjequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef Noorseviking het volgende:
[afbeelding]
De geile snol Rotte Peer variant ( Breezah Peer) die een paringsdans uitvoert .![]()
Saan, waids, je praat wel maar op straat draag je je pet over je ogen nigga, dus chill voordat echte boxers je hoofd paffen onno.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef RottePeer het volgende:
[..]
nee hoor dat is een kaas dier vrouwtje
ze ballen wel vaak en graag met rotte peren, ook als ze al een kaas dier mannetje hebben
maar dat is no spang voor de rotte peer want die passt de kaas dier mannetje altijd bonken en hij straft ze doekoe
de rotte peer kickt de kaas dier ze ass en hij balt ze kaas dier sma
de kaas dier is bedrijgde diersoort
ik snap echt geen ene reet van alles wat hij typt, is er ook een vertaalmachiene voor zulke kwats?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef RottePeer het volgende:
[..]
nee hoor dat is een kaas dier vrouwtje
ze ballen wel vaak en graag met rotte peren, ook als ze al een kaas dier mannetje hebben
maar dat is no spang voor de rotte peer want die passt de kaas dier mannetje altijd bonken en hij straft ze doekoe
de rotte peer kickt de kaas dier ze ass en hij balt ze kaas dier sma
de kaas dier is bedrijgde diersoort
Nee. Je bent niet de enige. Gewoon negeren, dan gaat-ie vanzelf weg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:56 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
ik snap echt geen ene reet van alles wat hij typt, is er ook een vertaalmachiene voor zulke kwats?![]()
laten we het hopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee. Je bent niet de enige. Gewoon negeren, dan gaat-ie vanzelf weg.
beter kaas, dan stinken naar poep, en hele dag vliegen om je heen!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef RottePeer het volgende:
eyo rottepeer is hier to stay BITCHEZ
met je kaas hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blablabla....
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:25 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
beter kaas, dan stinken naar poep, en hele dag vliegen om je heen!!
Weet je waarom er zoveel zwarte in de bak zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
Bij deze Rotte Peren zou ik persoonlijk een honkbalknuppel en stroom gebruiken, wil dat niet helpen moet je hem/haar maar af laten makenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:38 schreef Acryl het volgende:
Maar geeft Martin Gaus ook meestal niet tips hoe je dat tuig die dieren af moet richten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |