quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: Amanda en ik zijn de enige normale mensen in dit huis.
Overname RTL en dergelijke...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:53 schreef Marrije het volgende:
Verklaring van de TT komt nog?
Nee ik ken haar alleen van foto's.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:06 schreef Liess het volgende:
Quote uit 1822
[..]
Klopt, zij is een vriendin van mijn vriendin, en woont in Haarlem.
Voel fokking met hem mee!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
Het erge is dat hij dat nog echt denkt ook. Hij vindt iemand die zichzelf hard slaat en aan de telefoon hijgend zegt dat hij klaar is om zelfmoord te plegen normaal
omdat hij van tevoren gewaarschuwd heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
Het erge is dat hij dat nog echt denkt ook. Hij vindt iemand die zichzelf hard slaat en aan de telefoon hijgend zegt dat hij klaar is om zelfmoord te plegen normaal
fantastisch hoe die twee totaal langs elkaar heen praten...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef Lady-night het volgende:
http://goudenkooi.headliner.nl/item-109/brian-draait-bijna-door/
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
fantastisch hoe die twee totaal langs elkaar heen praten...
De baas van RTL heeft al gezegd dat DGK doorgaat. Was ook een eis van De Mol.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Overname RTL en dergelijke...
Het zou me niets verbazen als DGK opeens ophoud met bestaan...
Zal denk ik rond een uurtje of 7 zijn. Ze bekijken de videobeelden altijd rustig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:59 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar er zijn dus nog geen straffen uitgedeeld voor gisteravond?
Dus huub dennis en aanrandjaap komen met alles weg?
B: 'ik heb een probleem, ik ga zo maar eens flippen etc'quote:
Ongelooflijk hoe kil en berekenend hij praat over zijn eventuele complete blackout. Uiteraard met het bekende gezever over onrecht en dat mensen hem niet begrijpen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef Lady-night het volgende:
Zorgelijke kop heeft ie gekregen in die paar maanden...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef Lady-night het volgende:
Komt vanavond wel. Ik hoop alleen voor Dennis (zou terecht zijn), maar Huub zal ook wel weer de klos zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:59 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar er zijn dus nog geen straffen uitgedeeld voor gisteravond?
Dus huub dennis en aanrandjaap komen met alles weg?
Ja in welke vorm, en in hoeverre heeft dat invloed op het spel wat er nu gespeelt word...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De baas van RTL heeft al gezegd dat DGK doorgaat. Was ook een eis van De Mol.
LOL.. dat gaat nooit gebeuren. Hij is hier nu al gesprek van de dag en daar houden ze van bij de redactie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Dennis exit (vanwege 3 x in het gezicht slaan)
Dat merk ik ook steeds vaker bij mezelf: ik kijk een stukje en na een minuut heb ik er mijn buik alweer van vol.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:00 schreef 2live het volgende:
edit; ik heb het weer uitgezet, kan er niet naar luisteren
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe kil en berekenend hij praat over zijn eventuele complete blackout. Uiteraard met het bekende gezever over onrecht en dat mensen hem niet begrijpen.
DGK heeft een psychopaat in de kooi gehaald, die een keer echt serieus over de schreef gaat (gewonden/doden) en dat zal 100% tien RTL aan te rekenen zijn.
Vooral hoe Amanda met haar domme hoofd steeds er doorheen loopt te schreeuwen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat merk ik ook steeds vaker bij mezelf: ik kijk een stukje en na een minuut heb ik er mijn buik alweer van vol.
The thrill is gone om met Chet Baker, de vader van Amanda, te spreken.
Die jongen hoort in een TBS kliniekquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe kil en berekenend hij praat over zijn eventuele complete blackout. Uiteraard met het bekende gezever over onrecht en dat mensen hem niet begrijpen.
DGK heeft een psychopaat in de kooi gehaald, die een keer echt serieus over de schreef gaat (gewonden/doden) en dat zal 100% tien aan te rekenen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |