'T is nog geen nieuw jaar hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:15 schreef McReal het volgende:
19:00 happy new year all
Ik heb een cabana floor denk ik. Zal ze zo bestellen bij Tom.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:50 schreef McReal het volgende:
Wie heeft er aaneen Cabana floor voor mij ??
Ok thnx..quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik. Zal ze zo bestellen bij Tom.
En bedankt voor die briefje![]()
Edit: Tom Nook is gesloten![]()
Ik heb stuk of 1500 turnips gekocht.
Ja, ongeveer...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:03 schreef McReal het volgende:
[..]
dus je hebt nu 15 bolletjes van 100 turnips ?
Is goed kan je trouwens ook een blue wall voor mij bestellenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:03 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Ja, ongeveer...
Kan je vanavond je poort openen? Dan kan ik je cabana flooring brengen.
Loopt je in je bericht Mcreal te quoten en gaat hem op zijn spelling wijzen, maar dan lees je jouw bericht en dan is dat nog slechter getyped.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik. Zal ze zo bestellen bij Tom.
En bedankt voor die briefje![]()
Edit: Tom Nook is gesloten![]()
Ik heb stuk of 1500 turnips gekocht.
Ach ja moet kunnen , was meer een typefout ..quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:25 schreef BartK. het volgende:
[..]
Loopt je in je bericht Mcreal te quoten en gaat hem op zijn spelling wijzen, maar dan lees je jouw bericht en dan is dat nog slechter getyped.
Ach ja, zo ben ik nu eenmaalquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:25 schreef BartK. het volgende:
[..]
Loopt je in je bericht Mcreal te quoten en gaat hem op zijn spelling wijzen, maar dan lees je jouw bericht en dan is dat nog slechter getyped.
Komt omdat het een totaalbedrag is.. je kan namelijk ook geen 6,4 miljoen in één keer stortenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:37 schreef Blue007 het volgende:
Soms geef je een donation en dan krijg je helemaal niks!
Ik ben gewoon 6 keer op en neer gelopen en heb 6.4 miljoen gestort en ook nu de rainbow veer gekregenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Komt omdat het een totaalbedrag is.. je kan namelijk ook geen 6,4 miljoen in één keer storten
'T was ook 'no offense''. Ik had vandaag echt zo zin om ACWW te doen. >.< Ik ga hem binnenkort toch nog maar weer halen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:26 schreef McReal het volgende:
[..]
Ach ja moet kunnen , was meer een typefout ..
Om 20:00 gaat m,n poort open dus wie zin heeft mag binnen komen vallen
En als je hulp nodig hebt weet je waar je moet zijn he voor het weer opstarten van acwwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:42 schreef BartK. het volgende:
[..]
'T was ook 'no offense''. Ik had vandaag echt zo zin om ACWW te doen. >.< Ik ga hem binnenkort toch nog maar weer halen.![]()
DUH! haha, nee.. dat had ik door... maar met de kleinere bedragen lukte het ook niet. Dan doneerde ik iets, wachtte, niks.. volgende dag doneerde ik dus weer.. wachten... niks... Dus had het opgegeven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Komt omdat het een totaalbedrag is.. je kan namelijk ook geen 6,4 miljoen in één keer storten
Is het zo erg dat je voortaan een tvp nodig hebt om dit te kunnen volgenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:26 schreef Sammetje het volgende:
tvp
Ok geef alleen je gegevens nog ff want ik heb een nieuwe dsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:31 schreef VAgeNERATION het volgende:
Ik heb wel zin om ff langs te komen McReal, word alleen ietsje later denk ik![]()
Probeer dit eens: http://www.friendcodes.nl/quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:29 schreef VAgeNERATION het volgende:
OP moet echt eens gefixt worden![]()
Denk het wel ..quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:07 schreef Fatihtjuh het volgende:
Ligt het aan mij of is het hier echt bijna dood?
Niemand? Boven de 100 is al nu genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef Fatihtjuh het volgende:
Als er bij iemand Nook turnips voor meer dan 150bells koopt, geef dan een seintje.
Hier ook meelezen en bijhouden, maar verder weinig bijzonders te melden. 'te druk' met andere dingen zeg maar, maar ach........wie niet??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:01 schreef Blue007 het volgende:
Ik ben er nog wel, lees nog mee, ook al valt er weinig te lezen! haha (Zelf weinig in te brengen)
Speel ook nog wel, hou het bij iig... De andere drie-kwart van mijn ds-speel-tijd spendeer ik aan HM: Rune factory
Erg raar... Vandaag is de laatste vuurwerk avond.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:53 schreef VAgeNERATION het volgende:
Vanavond laatste vuurwerk avond, laatste kans om vuurwerk in te slaan, dan is het weer wachten tot nieuwjaar![]()
Wie kaatst kan de bal .....quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:35 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Erg raar... Vandaag is de laaste laatste vuurwerk avond.
Haha, typefouten hé...quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef McReal het volgende:
[..]
Wie kaatst kan de bal .....
Maar idd ja voor de 5e keer vuurwerk .. zal wel een foutje zijn .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |