Ik kan je wel aan helpen als je online wilt spelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:29 schreef Fatihtjuh het volgende:
Goed dat je dat zei, ik was het alweer vergeten.
Wie heeft er een Robot-Wall voor mij?
Das k*t als je weer acww gaat spelen help ik je wel met spullen en moneyquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:08 schreef BartK. het volgende:
ARGH! Op vakantie heb ik me spelletjes in de handbagage gedaan, en nu zijn ze weg.Moet ik zo weer helemaal alles met die verzekering regelen en al mijn savegames naar de maan
![]()
![]()
Das naar!! Gewoon uit je handbagage gehaald terwijl je erbij stond? Wil mijn ds ook op vakantie meenemen, maar in de koffer durf ik zoiezo niet en over de handbagage twijfel ik nu! En dan nog hopen dat ze het niet uit het appartement stelen! Mensen moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven! crap!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:08 schreef BartK. het volgende:
ARGH! Op vakantie heb ik me spelletjes in de handbagage gedaan, en nu zijn ze weg.Moet ik zo weer helemaal alles met die verzekering regelen en al mijn savegames naar de maan
![]()
![]()
Als je hem in je appartement laat liggen verstop hem dan gewoon als je het niet vertrouwd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:26 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Das naar!! Gewoon uit je handbagage gehaald terwijl je erbij stond? Wil mijn ds ook op vakantie meenemen, maar in de koffer durf ik zoiezo niet en over de handbagage twijfel ik nu! En dan nog hopen dat ze het niet uit het appartement stelen! Mensen moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven! crap!![]()
Ja, dat dacht ik een paar jaar geleden ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:56 schreef BartK. het volgende:
[..]
Als je hem in je appartement laat liggen verstop hem dan gewoon als je het niet vertrouwd.
Wanneer kan je online?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:45 schreef Spookje81 het volgende:
[..]
Ik kan je wel aan helpen als je online wilt spelen.
Meestal hebben ze toch kluisjes?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:26 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Das naar!! Gewoon uit je handbagage gehaald terwijl je erbij stond? Wil mijn ds ook op vakantie meenemen, maar in de koffer durf ik zoiezo niet en over de handbagage twijfel ik nu! En dan nog hopen dat ze het niet uit het appartement stelen! Mensen moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven! crap!![]()
Nop ze hadden geen kluisjes, maar de DS is er nog, alleen wel al mijn (7) spellen weg! Vooral pokémon en ACWW baal ik van, zat vet veel werk in moet ik nu helemaal opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Meestal hebben ze toch kluisjes?
Maar Bart... dit is echt klote! Volgens mij ben je nu de derde met een gestolen DS in dit topic.. dit is niet te geloven!![]()
Edit: zag je post niet over gebroken kluizen
Zonde zegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:09 schreef BartK. het volgende:
[..]
Nop ze hadden geen kluisjes, maar de DS is er nog, alleen wel al mijn (7) spellen weg! Vooral pokémon en ACWW baal ik van, zat vet veel werk in moet ik nu helemaal opnieuw beginnen.
Doe om 15:30 je poort dan open. (Als het gaat)quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef McReal het volgende:
@ Fatih ik heb de robo-wall als je nog intresse hebt ben nog tot ongeveer 16:30 thuis
Dat het veel regent is bij de meeste wel (regenseizoen)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:40 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Regent het bij jullie de afgelopen dagen ook constant in ACWW??Is dat bij iedere speler hetzelfde??
Ik heb mijn verstandskiezen laten trekken, dus kan niet veel anders doen dan bv. DS'en, maar het begint me nu wel een beetje te irriteren, t slechte weer daar.![]()
Al mijn bewoners zijn sjaggo.
Oh en, hoe zorg ik dat ik meer schilderijen van bewoners krijg??
Haha, gewoon geluid uit, tv kijken, en op A rossen.quote:Op zondag 22 juli 2007 04:04 schreef Maggie het volgende:
Ik was eerder vanavond in slaap gevallen met DS - batterij leeg. Nu durf ik hem niet meer aan te doen omdat ik geen zin heb in die vervelende Resetti
Dan staat er bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:49 schreef Spookje81 het volgende:
Dat heb ik 1 keer gehad en ik snapte niet wat ie wilde, hij bleef zeuren, toen heb ik hem weer uitgezet en daarna kon ik na wat gezeur van ressetti weer door spelen.
Ik heb em gevangen in de zee.. heeft wel een week geduurt voordat ik em te pakken hadquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:39 schreef Maggie het volgende:
Oh die blue marlin wil hier ook niet lukkenHopelijk lukt t ook bij mij snel.
Bedoel je in het spel of in het echt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:07 schreef McReal het volgende:
Ben trouwens wel rete bruin aan het worden![]()
In het spel ..duuhh..quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:10 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Bedoel je in het spel of in het echt?
Je kan niet ruilen he, dus schiet je er niks mee op.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:48 schreef McReal het volgende:
als jij nou een bij vangt voor mij probeer ik die malin voor jouw te vangen ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |