WOW! Die heb ik nog steeds niet....sterker nog, hij ligt alweer 2 weken in de kast. Telkens begin ik weer met kakkerlakken ruimen, maar goed.............er komt ooit weer een tijdquote:Op maandag 10 september 2007 10:57 schreef Cutie het volgende:
Ik heb gisteren mijn Gouden hengel gekregen!
Dat klopt!quote:Op maandag 10 september 2007 11:01 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Gouden hengel krijg je als je alle vissen hebt gevangen...toch?
haha, ik zie me al staan... DIE! SCHIET!REN!SNEEEELLLL!! hahahaquote:Op woensdag 12 september 2007 21:51 schreef Sammetje het volgende:
whehehe, ik heb Gulliver gemist............
mijn oudste dochter mocht vandaag (voor het eerst) ACWW'en en toen zag ik Gulliver overvliegen. Ik vond het wel erg cru om nu de DS uit haar handen te rukken om hem snel neer te schieten.....
ach, alles voor je kind....toch?!
Ik erm.. niet echt meer zoquote:Op donderdag 13 september 2007 21:22 schreef Fatihtjuh het volgende:
Zijn er eigenlijk hier nog mensen die Acww spelen?
Ik speel nu ongeveer om de 2-3 dagen.
Chill, veel plezier daarquote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef Blue007 het volgende:
[..]
haha, ik zie me al staan... DIE! SCHIET!REN!SNEEEELLLL!! hahaha
kind:"HUH?"
ik speel nog elke dag... 15min ofzo... lees ook nog mee... wanneer er iets te lezen valt dan
Blue gaat over 2 nachtjes slapen lekker 2 weekjes naar spanje... ze zal al jullie denken![]()
Have fun! in Spanje!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef Blue007 het volgende:
[..]
haha, ik zie me al staan... DIE! SCHIET!REN!SNEEEELLLL!! hahaha
kind:"HUH?"
ik speel nog elke dag... 15min ofzo... lees ook nog mee... wanneer er iets te lezen valt dan
Blue gaat over 2 nachtjes slapen lekker 2 weekjes naar spanje... ze zal aan jullie denken![]()
He kind toch, wat knap van je.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:45 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Have fun! in Spanje!!!
Maarre, je neemt je DS toch wel mee? Ik had 'm ook mee op vakantie, maar heb alleen maar Mario Kart gespeeld, maar de oplader niet eens nodig gehad (in 3 weken tijd), kan je nagaan!
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:00 schreef Suuz_ het volgende:
Hoi hoi ik heb de ds ook weer eens uit de kast gehaald. heb nu vakantie dus weer eens wat meer tijd!
Zijn al mijn lieve vriendjes hier nog??![]()
Mss een motivatie voor mij om weer te beginnenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:38 schreef Suuz_ het volgende:
Oh het eikel festival is natuurlijk weer binnenkort! Das leuk!!
www.animalxing.?? ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
Is er ergens een goede FAQ over alle mogelijkheden in AC?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:18 schreef BartK. het volgende:
Wat is het eikel festival?
Ik heb vandaag m'n zesde meubel gekregen, denk dat het me wel gaat lukken om de set deze week compleet te krijgen..quote:Van animal-crossing.nl
Gedurende de tweede week van oktober, zul je een mysterieus karakter met een eikeltjes-hoofd tegenkomen: Cornimer, de koning van het Acorn Festival (Eikel Festival). Je kunt hem vinden voor de town hall waar hij wacht op mensen die mee willen doen aan het Acorn Festival. Hij lijkt heel veel op de burgemeester, maar hij beweert dat hij helemaal geen familie is. Cornimer houdt van eikels en hij wil dat je er zoveel mogelijk naar hem toe brengt. In ruil, zal hij je belonen met items uit de zeer zeldzame, ultra coole "Mushroom" meubel collectie. Hoe meer eikels je hem brengt, hoe meer meubelstukken je zult ontvangen. Wanneer je doorgaat met het geven van eikels aan Cornimer nadat je de complete "Mushroom" set hebt ontvangen, zal hij je vertellen dat hij niet hoger kan tellen en dat hij je alles heeft gegeven wat hij had.
Dan moet je het sowieso vandaag doen, anders kun je ze toch niet meer inwisselen..quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:24 schreef VAgeNERATION het volgende:
Ik heb hier genoeg eikels om een hele kudde eekhoorns de winter door te laten komen Blue, dus als je er nog wat nodig hebt moet je maar even zeggen wanneer.
Hahahaquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:24 schreef VAgeNERATION het volgende:
Ik heb hier genoeg eikels om een hele kudde eekhoorns de winter door te laten komen Blue, dus als je er nog wat nodig hebt moet je maar even zeggen wanneer.
Mocht je vandaag langskomen btw neem even een cadeautje mee voor Egbert, die is jarig vandaag!
Ja tussen 8 en 10 volgens mij. In het cafe praten met die hond en dan op de stoel onderin zitten. Ik wil ook weer ACWW'en maar moet ik hem eerst weer kopen.. Ik zit er toch maar eens over te denken R4 te kopen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:29 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Hoe kom ik nou aan muziek voor in mijn stereo installatie?? Moest je dat niet op zaterdagavond haleni in het cafe ofzo??
Wtf is R4 nu weer? Ik game weer veel te weinig, eigenlijk DOM want de kids krijgen beide een game van Sinterklaas, dus dan kan ik wel fluiten naar mijn DSquote:Op zondag 18 november 2007 14:00 schreef BartK. het volgende:
[..]
Ja tussen 8 en 10 volgens mij. In het cafe praten met die hond en dan op de stoel onderin zitten. Ik wil ook weer ACWW'en maar moet ik hem eerst weer kopen.. Ik zit er toch maar eens over te denken R4 te kopen.![]()
Weet niet echt of je het er op fok over mag hebben ofzo.quote:Op zondag 18 november 2007 22:17 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Wtf is R4 nu weer? Ik game weer veel te weinig, eigenlijk DOM want de kids krijgen beide een game van Sinterklaas, dus dan kan ik wel fluiten naar mijn DS
Ik heb hem weer opgepakt aangezien we nu ook een goede router hebben.quote:Op zondag 30 december 2007 14:06 schreef m-greet het volgende:
hey zijn er nog mensen die online gaan laat het me ff weten:)
Ik heb hem weer opgepakt aangezien we nu ook een goede router hebben.quote:Op zondag 30 december 2007 14:06 schreef m-greet het volgende:
hey zijn er nog mensen die online gaan laat het me ff weten:)
wat is je code etc en bij jou of?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |