Ik ben het met je eens aliquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Oh het is al langsgekomen hehe foutje
Het is echt bijgeloof. De zaken die wel voorkomen zijn bepaald door toeval of gerichte aandacht.
What the bleep heb ik ook gezien en daar komen ook de meest leipe dingen in voor, zoals dat de indianen van zuid amerika geen schepen zouden hebben gezien maar alleen waterrimpels toen de europeanen kwamen, omdat ze nog nooit dergelijke schepen hadden gezienquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens ali
Ik had vandaag toevallig iemand die me over "what the bleep do we know" kwam vertellen. En het ging ook weer over onzichtbare energiebanen en vibes tussen mensen in en blach. Ik krijg er gewoon spontaan uitslag van.
Heel eng allemaal. Inspelen op de gutt-feelings van mensen die weinig feitenkennis hebben over de onderwerpen die ze aansnijden. En maar de zakken vullen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
What the bleep heb ik ook gezien en daar komen ook de meest leipe dingen in voor, zoals dat de indianen van zuid amerika geen schepen zouden hebben gezien maar alleen waterrimpels toen de europeanen kwamen, omdat ze nog nooit dergelijke schepen hadden gezien
Die film is geproduceerd door een 'sekte' genaamd de 'school of enlightenment' onder leiding van JZ Knight. Zij channelt geesten en leert mensen dat we goden zijn en onze eigen realiteit creëren, want dat is waar het uiteindelijk op neerkomt. Het is bijgelovige filosofie/mystiek in een wetenschappelijk jasje.
haha goeie vraag ja, ik heb echt geen idee. Je zou het voor de grap eens moeten bekijken, als je de slechte productie kan tolereren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:02 schreef Burghardt het volgende:
Dan konden de Spanjaarden zeker niet hun bouwwerken zien, dat hadden ze ook nog nooit meegemaakt. Of telt het dan weer niet?
Hun doel is de wereld verlichten, niet zozeer hun zakken vullen denk ik. Er is ook een vervolg 'down the rabbit hole' die heb ik nog niet gezien..quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heel eng allemaal. Inspelen op de gutt-feelings van mensen die weinig feitenkennis hebben over de onderwerpen die ze aansnijden. En maar de zakken vullen.
Lees: deze shit is compleet uit mijn duim gezogen, en er is absoluut niks dat erop wijst dat dit waar is.quote:Helaas hebben we nog geen wetenschappelijke feiten maar voor de Vloed van 12.000 jaar geleden zou er een ver gevorderd volk hebben bestaan. Dit volk bestond uit alle rassen van de mensheid en men sprak 1 taal, een wereldtaal. Er was 1 wereldregering. Religie en mystiek bestonden toen niet. Op wetenschappelijk gebied waren ze erg ver gevorderd.
Net als met religiequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nu moet ik wel toegeven dat ik ook een periode heb gehad waarin ik dit soort dingen geloofde, en áls je er eenmaal in gelooft is het moeilijk om ervan af te stappen.
Ik zeg zelf niet dat ik erin geloof, als je tegenbewijst vindt show me.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:19 schreef Secretus het volgende:
Nouja, het basisidee achter "The Secret", als je er geen onzin bij gaat halen, is dat je doel willen helpt bij het doel te behalen. Niks onlogisch aan, zoiets heet motivatie.
Wanneer je er de onzin bij gaat halen, de verkrachtingen van quantummechanica en wetenschap, wordt het uiteindelijk (in de extreme gevallen) een vorm van solipsisme, waarin iedereen in zijn eigen universum leeft en deze naar wil kan veranderen.
Heel leuk dat je toevallige anecdotes bewijs noemt, maar dat zijn ze niet. En naar mijn weten zitten we inderdaad nog steeds in WFL, dus kom aub met écht bewijs, geen uit-de-duim-gezogen niet-falsifieerbare pseudo-wetenschappelijke verhaaltjes.
[..]
Lees: deze shit is compleet uit mijn duim gezogen, en er is absoluut niks dat erop wijst dat dit waar is.
Het was niet specifiek naar jou gericht, maar een algemene "je".quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
[..]
Ik zeg zelf niet dat ik erin geloof, als je tegenbewijst vindt show me.
Ik wou meningen, en argumenten.
Nou hier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
[..]
Ik zeg zelf niet dat ik erin geloof, als je tegenbewijst vindt show me.
Ik wou meningen, en argumenten.
Ga nou eens rustig na welke claims we allemaal al voorbij hebben zien komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:49 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
Voor de mensen die zeggen dat het bestaan niet bewezen is.
Hebben jullie bewijzen dat het niet bestaat?
Irrelevante vraag. Jij maakt een claim. bewijs jij maar dat iets bestaat. Jij hoeft toch ook niet het tegendeel te bewijzen als ik ga claimen hier dat er een onzichtbare paarse kabouter op m'n schouder zit?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:49 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
Voor de mensen die zeggen dat het bestaan niet bewezen is.
Hebben jullie bewijzen dat het niet bestaat?
Ik maak geen claim.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Irrelevante vraag. Jij maakt een claim. bewijs jij maar dat iets bestaat. Jij hoeft toch ook niet het tegendeel te bewijzen als ik ga claimen hier dat er een onzichtbare paarse kabouter op m'n schouder zit?
Nou dan.
Het komt erop neer dat je god bent. Meer is het niet. Als je dat gaat geloven ben je dom bezig. Al die poeha er omheen van 2012 en lichtwerkers is slechts een hypnotiserend sprookje om jou in dergelijke zaken te laten geloven. Laat je niet voor de gek houden meis.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
[..]
Ik maak geen claim.
Dit is een onderwerp waar ik zelf nog niet veel over weet en dus geen mening over kan geven.
Daarom zou ik het graag langs alle kanten belicht zien.
Het is gewoon ter discussie .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |