Ik zit mij wel eens af te vragen. Stel, ik ben een BN-er (kan nooit lang meer duren) en Gerard Ekdom belt mij namens de Arbeidsvitaminen als gast even na 11-en. En dan moet ik daarna mijn favo plaat aankondigen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef borisz het volgende:
Daarom is de domste muziek vraag ook: wat is de mooiste plaat allertijden ?
ik heb daar geen antwoord op.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef TheVulture het volgende:
en dat liedje van Jeroen v/d Boom is ook leuk
Ik zou iets aanvragen wat ze anders nooit draaienquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zit mij wel eens af te vragen. Stel, ik ben een BN-er (kan nooit lang meer duren) en Gerard Ekdom belt mij namens de Arbeidsvitaminen als gast even na 11-en. En dan moet ik daarna mijn favo plaat aankondigen....
Wat is in godsnaam mijn favoriete plaat??? Het wisselt, wat volgens mij betekent dat ik gewoon een legertje platen heb dat mijn favorieten vormt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oja, jij was degene die Joling ook leuk vond
dat in ieder geval ja. Misschien wel gewoon Todd Rundgren - I saw the light.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zou iets aanvragen wat ze anders nooit draaien
Tot morgenquote:
ja en Paul Elstak valt ook niet met Queen te vergelijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zit mij wel eens af te vragen. Stel, ik ben een BN-er (kan nooit lang meer duren) en Gerard Ekdom belt mij namens de Arbeidsvitaminen als gast even na 11-en. En dan moet ik daarna mijn favo plaat aankondigen....
Wat is in godsnaam mijn favoriete plaat??? Het wisselt, wat volgens mij betekent dat ik gewoon een legertje platen heb dat mijn favorieten vormt.
Frans Bauer?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef D.Rose het volgende:
Ik zou iets aanvragen wat ze anders nooit draaien
Waarom die?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat in ieder geval ja. Misschien wel gewoon Todd Rundgren - I saw the light.
Bij mij wisselt het ook, het is maar net in wat voor stemming je bent...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Againzender het volgende:
Ja, dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:47 schreef D.Rose het volgende:
Wel iets wat ik ook zelf zou draaien natuurlijk
Thnxquote:
wat borisz zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |