Baas? Producer toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Hee, zie ik daar ook niet toevallig Jurre Bosman lopen, de baas van NPS 3FM?
Nee hoor, Jurre is de baas van NPS 3FM (dus het NPS-gedeelte van 3FM). Daarnaast doet 'ie ook nog het SchoolTV Weekjournaal.quote:
Muse heeft nog zoveel meer gemaakt dan Starlight, van mij mogen ze ook wel wat meer van het andere werk van Muse draaien...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb juist meer zoiets van
Muse
Starlight
Weet ik, maar ik heb het niet zo op Muse. Niet dat het geen goeie band is, het is een erg goeie band namelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Muse heeft nog zoveel meer gemaakt dan Starlight, van mij mogen ze ook wel wat meer van het andere werk van Muse draaien...
Ik ben starlight beu..waarom nou toch steeds alleen maar die plaatquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef MutZ het volgende:
Muse heeft nog zoveel meer gemaakt dan Starlight, van mij mogen ze ook wel wat meer van het andere werk van Muse draaien...
Goed gegoktquote:
Hoi Marichaquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
Wij producers hebben 2 schermen, 1 dalet en daar kunnen we niets mee doen alleen naar kijken
Vanmorgen begon ie Arbeidsvitaminen met dat de weergoden (hem) zaten te Fokkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Zoals Michiel het uit spreekt, klinkt vakjury bijna als FOK!-jury.
Das handig... in welke topic zitten die zoal?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vanmorgen begon ie Arbeidsvitaminen met dat de weergoden (hem) zaten te Fokken
Ik denk in DE / De Atmosfeer Staat Op Ontploffen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das handig... in welke topic zitten die zoal?
Ik gok in het 'de atmosfeer staat op ontploffen' topicquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das handig... in welke topic zitten die zoal?
vooraperquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk in DE / De Atmosfeer Staat Op Ontploffen...![]()
Nee vandaag helaas nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:45 schreef Glacier het volgende:
Is er zo gewoon 100% request?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Michiel voelt zich al helemaal thuis met al die badeenden om zich heen.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/27/thumb/img60.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/27/thumb/img61.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |