Hij is echt heel erg mooiquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/27/thumb/img45.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef Marc63 het volgende:
Vannacht hadden we het er nog over waarom die 3 computers van de producers nou dag en nacht draaien. Nu zie ik dat ze ook met producer het wel af kunnen met 1 scherm.
Jaja, met al die MakeSomeNoise-promotie zou je haast vergeten dat we met zn allen ook nog eens milieubewust moeten zijn.
Ik hier?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Aaah, hier ben ik. Ik was me al kwijt....
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wij producers hebben 2 schermen, 1 dalet en daar kunnen we niets mee doen alleen naar kijken
Er zijn ook weleens 2 producers bij een programma (Arbeidsvitaminen o.a.) of een tweede presentator (C&S Show of Ekstra Weekend).quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef Marc63 het volgende:
Vannacht hadden we het er nog over waarom die 3 computers van de producers nou dag en nacht draaien. Nu zie ik dat ze ook met producer het wel af kunnen met 1 scherm.
Jaja, met al die MakeSomeNoise-promotie zou je haast vergeten dat we met zn allen ook nog eens milieubewust moeten zijn.
Ik heb michiel ook een mailtje gestuurd over de ravage die hij heeft achtergelaten....quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij heeft daar ook een heleboel badeenden
Bron
Hoi Marichaquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wij producers hebben 2 schermen, 1 dalet en daar kunnen we niets mee doen alleen naar kijken
Nou ja zeg! Hoe durft 'ie!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb michiel ook een mailtje gestuurd over de ravage die hij heeft achtergelaten....![]()
Klik klik klik
Jij ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Aaah, hier ben ik. Ik was me al kwijt....
ik vond die armen al Mika genoegquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De microfoonarmen zijn van het merk M!KA, dus dat was onvermijdelijk vandaag.
Da's vast niet toevallig, ze hebben daar een uitzendingquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Hee, zie ik daar ook niet toevallig Jurre Bosman lopen, de baas van NPS 3FM?
Ik gok in Maricha d'r kofferbakquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me wel af. Zou Michiel nou al die eendjes uit Hilversum hebben meegesleept omdat ie van tevoren wist dat hij ermee in het John-en-Yoko-bed gefotografeerd zou worden? Of heeft ie ze altijd in zn kofferbak liggen?
Ik denk dat er naar elke locatie-uitzending wel een zak met badeendjes mee gaat. Dat ze altijd in zijn kofferbak zouden liggen gaat me toch wat ver.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me wel af. Zou Michiel nou al die eendjes uit Hilversum hebben meegesleept omdat ie van tevoren wist dat hij ermee in het John-en-Yoko-bed gefotografeerd zou worden? Of heeft ie ze altijd in zn kofferbak liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |