Ik zit mij wel eens af te vragen. Stel, ik ben een BN-er (kan nooit lang meer duren) en Gerard Ekdom belt mij namens de Arbeidsvitaminen als gast even na 11-en. En dan moet ik daarna mijn favo plaat aankondigen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef borisz het volgende:
Daarom is de domste muziek vraag ook: wat is de mooiste plaat allertijden ?
ik heb daar geen antwoord op.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef TheVulture het volgende:
en dat liedje van Jeroen v/d Boom is ook leuk
Ik zou iets aanvragen wat ze anders nooit draaienquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zit mij wel eens af te vragen. Stel, ik ben een BN-er (kan nooit lang meer duren) en Gerard Ekdom belt mij namens de Arbeidsvitaminen als gast even na 11-en. En dan moet ik daarna mijn favo plaat aankondigen....
Wat is in godsnaam mijn favoriete plaat??? Het wisselt, wat volgens mij betekent dat ik gewoon een legertje platen heb dat mijn favorieten vormt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oja, jij was degene die Joling ook leuk vond
dat in ieder geval ja. Misschien wel gewoon Todd Rundgren - I saw the light.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zou iets aanvragen wat ze anders nooit draaien
Tot morgenquote:
ja en Paul Elstak valt ook niet met Queen te vergelijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zit mij wel eens af te vragen. Stel, ik ben een BN-er (kan nooit lang meer duren) en Gerard Ekdom belt mij namens de Arbeidsvitaminen als gast even na 11-en. En dan moet ik daarna mijn favo plaat aankondigen....
Wat is in godsnaam mijn favoriete plaat??? Het wisselt, wat volgens mij betekent dat ik gewoon een legertje platen heb dat mijn favorieten vormt.
Frans Bauer?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef D.Rose het volgende:
Ik zou iets aanvragen wat ze anders nooit draaien
Waarom die?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat in ieder geval ja. Misschien wel gewoon Todd Rundgren - I saw the light.
Bij mij wisselt het ook, het is maar net in wat voor stemming je bent...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Againzender het volgende:
Ja, dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:47 schreef D.Rose het volgende:
Wel iets wat ik ook zelf zou draaien natuurlijk
Thnxquote:
wat borisz zegtquote:
Ik ga het zo ook proberen, hopelijk lig ik niet telang wakkerquote:
dadelijk is nuquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ga het zo ook proberen, hopelijk lig ik niet telang wakker
Ik ga d'r ook maar eens vandoor.quote:
Ik ben er nog eventjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ga d'r ook maar eens vandoor.
Arme Domien, komt 'ie hier zometeen op een bijna uitgestorven forum.
Gezelliequote:
Heyquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Goedemorgen!
Slaapt -Hans- al?![]()
Hobselquote:
Dat is wel redelijk vaag jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:18 schreef Marc63 het volgende:
Ik las een keer in mn horoscoop dat ik een week lang niet aan duimen draaien toe zou komen. Nog nooit klopte mijn horoscoop zo precies. Ik kneusde mijn rechterduim behoorlijk erg die week.
Ik ben rechts, dus eigenlijk zat ik de rest van die week (en de week erna) in de figuurlijke zin wel mn duimen te draaien...quote:
Nah, truste dan maarquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga vandaag maar eens niet de hele nachtshow luisteren. Morgen maar eens vroeg op om verder te werken aan mn scriptie. Zoals het vandaag en gisteren ging, ga ik het niet op tijd afkrijgen.
Jij fotoboek lurkertquote:
Toevallig dat ik er via een topic weer eens keekquote:
Nope maar die staat op het 2e scherm en die zie ik dus in mijn ooghoekquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:19 schreef Siegfried het volgende:
Hahaha, ben je nou voortdurend naar die cam aan het kijken?
Heb ik ook 1x gedaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:25 schreef Siegfried het volgende:
Wat kansloos
Afgesproken om te gaan zoenen
Tsja als jij kunt zoenen dan doe je het toch ookquote:
Omgekeerd kan ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:44 schreef Siegfried het volgende:
Maar das meer de oorzaak van de huidige media. Meisje blijkt verlegen, durft niets. Smst later wat ze allemaal wel niet had willen doen.. Tsja, dat schept verwachtingen voor de volgende keer he
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:21 schreef DaMook het volgende:
Domien kun je Rihanna of een stand in niet eens bellen om het "come in come in" gedeelte in Paraplu te vervangen door "domien domien"?
Da's op tijdquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef purplerose het volgende:
ik ga zo richting nijmegen guys, tot vanavond ergens![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef purplerose het volgende:
ik ga zo richting nijmegen guys, tot vanavond ergens![]()
Ik ook. Fall Out Boy vind ik niet veel soeps.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond de megahit van vorige week leuker
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ook. Fall Out Boy vind ik niet veel soeps.
FOB zuigt net ietse pietsje meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die plaat van Green Day zuigt. Fall Out Boy
Permanent? Jelmer komt erin?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef borisz het volgende:
Polman gaat op vakantie
Ja, dat kanquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]. Ik ben het verdulle niet met je eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |