Ten tijde van jouw post was EDGE volgens mij al lang en breed de deur uit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:11 schreef Qunix het volgende:
* EDGE ondersteuning (Voorlopig alleen Telfort in NL)
Telfort heeft dat maar is nu van kpn. Binnenkort verdwijnt dat en gaan ze over naar hsdpa (x keer sneller dan umts)
Bron: http://nl.wikipedia.org/w(...)es_for_GSM_Evolution
Ik vind het een lelijk toestel.![]()
Wat dacht je van settings, dan op het floppydisk icoontje klikken en external kiezen?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:20 schreef Logitik het volgende:
Ik zit met een probleem.
Ik krijg het maar niet voor elkaar om foto's op mijn uitbreidbaar geheugen kan zetten. Als ik na ongeveer 20 foto's gemaakt te hebben krijg ik de melding dat het geheugen vol is, en dat ik ze op het andere gehuegen moet plaatsen. Maar ik kan dat nergens instellen.
Weet iemand hoe dit kan, wat doe ik verkeerd![]()
![]()
Hmm, ik gebruik hem ook als wekker... En nog nooit dit probleem tegengekomen, ik hoop ook niet dat het wel gaat gebeurenquote:Op zondag 6 januari 2008 12:09 schreef Logitik het volgende:
Er zit een onbetrouwbare wekker op! Ik heb de telefoon eens opnieuw moeten opstarten om de wekker weer werkend te krijgen!
Omdat de wekker niet afging, heb ik mij verslapen voor een belangrijk tentamen op school! Ongelogelijk, wat een kutzooi
Ja iddquote:Op zondag 6 januari 2008 12:11 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmm, ik gebruik hem ook als wekker... En nog nooit dit probleem tegengekomen, ik hoop ook niet dat het wel gaat gebeuren
Wel kut dat je een tentamen gemist hebt daar door....
1 of de 50 is dus brak, en dat vind jij goed ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is natuurlijk het meest domme gelul dat er bestaat![]()
Zoek even op een 37" LCD TV van philips. Daar vind je alleen maar gezeik over hoe slecht het wel niet is. Maar het is wel DE tv van het jaar geworden. Die klachten zijn maar 2% van alle gefabriceerde tv's. Dus 98% van de eigenaren van dat type tv zijn tevreden.
Het is echt een verschrikkelijk toestel, brakke J2ME implementatie, net zoals alle LG toestellen.quote:(..)
Feit is dat die chocolade ding van LG 1 van de best verkochte telefoon is geweest van afgelopen jaar. Dat zal het nooit geweest zijn wanneer het product slecht is.
iPhone Fanboy...quote:Op zondag 6 januari 2008 14:19 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
1 of de 50 is dus brak, en dat vind jij goed ?
[..]
Het is echt een verschrikkelijk toestel, brakke J2ME implementatie, net zoals alle LG toestellen.
quote:
Zie je, dat bedoel ik nou...quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:44 schreef Zeeltje het volgende:
hey met dat wekker gebeuren heb ik ook gehad! ik dacht dat ik perongeluk een instelling had veranderd maar naar resetten deed die het weer niet na 2 keer!
echt kut is dat!
Voor allebei. Alleen niet voor kinderen, dus jij hebt er niks aan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:18 schreef Ikke0001 het volgende:
Hey vraagje weet iemand of de prada een vrouwentelefoon is of is ie ook voor mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |