zo, waar heb jij die quote gevonden, want je bent te dom om hem zelf te produceren...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:42 schreef StefanP het volgende:
En weer een stap verder naar het post-apocalyptische, Marxistische ideaal van regressie naar de middeleeuwen. Dysgenetica is een feit.
Als je een stelling wilt verdedigen dan is het niet verstandig om die in je vraagstelling direct te ontkrachtenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:50 schreef Seneca het volgende:
Be that as it may, dat bewijst niet je stelling dat domme mensen more likely zijn om domme kinderen te krijgen. Daar zou ik wel eens cijfers van willen zien, want volgens mij is intelligentie inderdaad niet alleen erfelijk bepaald, maar wordt het ook beinvloed door externe factoren zoals de hoeveelheid prikkels die je krijgt in je jeugd.
lol ..quote:Op maandag 2 juli 2007 08:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je een stelling wilt verdedigen dan is het niet verstandig om die in je vraagstelling direct te ontkrachten
Je geeft zelf al aan dat intelligentie mede erfelijk bepaald is en daarmee geef je dus aan te geloven dat mensen met een laag IQ gemiddeld gesproken ook kinderen met een lager IQ krijgen.
Prima idee...maar nogmaals iedereen die PC (vanmijnpart voor nop) en ook voor VWO-ers (De kinderen van tokkie hebben ook dat recht)quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Bron: Provincie Drenthe
Het compromis:
[..]
![]()
Intelligentie wordt bepaald door de bedrading in de hersens. Die is voor een groot deel geërfd, net zoals de aanleg van de spieren en andere organen.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je een stelling wilt verdedigen dan is het niet verstandig om die in je vraagstelling direct te ontkrachten
Je geeft zelf al aan dat intelligentie mede erfelijk bepaald is en daarmee geef je dus aan te geloven dat mensen met een laag IQ gemiddeld gesproken ook kinderen met een lager IQ krijgen.
Ja, erg leuk, maar die conclusie klopt dus niet. Ik trek niet in twijfel dat erfelijkheid een rol speelt, maar de mate waarin dat het geval is. Als dat namelijk maar 10% is, dan is het helemaal niet more likely dat kinderen van ouders met een laag IQ zelf ook een laag IQ zullen hebben. Ik ontkracht mijn eigen verhaal dus helemaal niet door te beamen dat erfelijkheid een rol speelt bij intelligentie.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe zou je zoiets anders kunnen meten denk je? Volg eens een statistiek les zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:03 schreef Seneca het volgende:
Als dat namelijk maar 10% is, dan is het helemaal niet more likely dat kinderen van ouders met een laag IQ zelf ook een laag IQ zullen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |