En gelukkig ben jij er dan nog vriend!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
FRITS!
Welkom in het nieuwe deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel![]()
![]()
en ikke....quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En gelukkig ben jij er dan nog vriend!
Morgen Muckjequote:
niet een echte he...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hee, ik had een fipo! [afbeelding]
JJ, Schatjequote:Op woensdag 27 juni 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Muckie...lieverd...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...lekker geslapen...???
![]()
![]()
hai OAquote:
frutsquote:
niet goed geslapen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:03 schreef Muck het volgende:
[..]
JJ, Schatje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb echt heerlijk geslapen
en jij dan?![]()
[..]
hai OA![]()
![]()
[..]
fruts![]()
![]()
![]()
![]()
altijd he...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vier handen op één buik noemen ze dat! Ervan uitgaande dat de romance nog steeds voortduurt!
spook?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet goed geslapen......had weer's last van mijn spook...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:08 schreef OA het volgende:
Alleen kijken als je het echt zeker weet dat je het aandurft... Kuuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk dan niet Frits...quote:
voor jou altijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En gelukkig ben jij er dan nog vriend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |