Slaap lekker Kleinzusjequote:Op woensdag 27 juni 2007 03:02 schreef kleinzusje het volgende:
Truste fokkers
Moet morgen voor 12.00 bij de Sociale dienst zijn, dus dat wordt een kort nachtje![]()
![]()
Dat was hij al toen het werd gedaan, al was dat wel meer toendertijd om hem uit zn tent te lokken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:04 schreef BarryK het volgende:
lekker snel
Het siert Huub wel dat hij ook pissig wordt als Brainless Amanda slaat.
Terror tv is prima, aso tv hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Maar goed ik ben gewoon voor terror tv
dus voor Jaap, Dennis en Brian
en niet voor die emo tv
Heb ik al genoeg gezien bij big brother
gezellig, beetje bonden achter de schermenquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:04 schreef F04 het volgende:
Brian zit achter met Amanda, en Dennis ook nadat ze beide hadden gevochten.
Nadat hij dat gedaan had wilde hij het ook gelijk uitmaken met Hedda. Uit de gedachtengang dat als het een keer misgaat dan kan het de volgende keer weer misgaan. Waarschijnlijk ook in z'n achterhoofd het verhaal van z'n zus denk ik dan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:03 schreef Day het volgende:
[..]
Toen hij net dat verhaal over zijn zus vertelde, begreep ik er nog minder van. Hoezo dan je ex-vriendin slaan, als je dat allemaal mee hebt gemaakt?
Brian........ jij zat toch achter?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:06 schreef klarelucht het volgende:
ah koetsjie koetsjie....boe bhoe hoe
Waow, jij bent slimquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:06 schreef Rudieh het volgende:
Huupie breekt z'n vinger door Dennis...Huupie verliest het pokertoernooi van Dennis...Huupie moet huilen dankzij Dennis
en dat binnen 2 dagen!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:06 schreef Rudieh het volgende:
Huupie breekt z'n vinger door Dennis...Huupie verliest het pokertoernooi van Dennis...Huupie moet huilen dankzij Dennis
en dat binnen 2 dagen!
Terror=terror door Sint Huubquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Terror tv is prima, aso tv hoef ik niet te zien.
Dat vraag je aan de verkeerde. Ik was echt de laatste weken behoorlijk tegen Huub, maar wat hij vandaag heeft laten zien is gewoon zwaar okee. Veel mensen houden altijd vast aan een mening. Zo ben ik volgens mij niet. Als iemand iets heel erg fouts doet kots ik die persoon uit. Maar na vanavond schat ik Huub weer wat hoger in.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo voor huub eigenlijk
Hij is ook niet helemaal ok hoor, hij played met Lieke en z'n ex
Wat vind je daar dan van
Dat is ook een incident waar wij het fijne niet van weten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nadat hij dat gedaan had wilde hij het ook gelijk uitmaken met Hedda. Uit de gedachtengang dat als het een keer misgaat dan kan het de volgende keer weer misgaan. Waarschijnlijk ook in z'n achterhoofd het verhaal van z'n zus denk ik dan.
Nee hoor, ik ben alleen helemaal klaar met dat constante ordinaire gekrijs.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:07 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Terror=terror door Sint Huub
Aso=terror tegen Sint Huub
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |