Ik voel me net nostradamus soms. Jammer genoeg ben ik geen voorspeller maar is dit werkerlijkheid.quote:Executive Order Number 12148 created the Federal Emergency Management Agency that is to interface with the Department of Defense for civil defense planning and funding. An "emergency czar" was appointed. FEMA has only spent about 6 percent of its budget on national emergencies. The bulk of their funding has been used for the construction of secret underground facilities to assure continuity of government in case of a major emergency, foreign or domestic.
Executive Order Number 12656 appointed the National Security Council as the principal body that should consider emergency powers. This allows the government to increase domestic intelligence and surveillance of U.S. citizens and would restrict the freedom of movement within the United States and grant the government the right to isolate large groups of civilians. The National Guard could be federalized to seal all borders and take control of U.S. air space and all ports of entry. Here are just a few Executive Orders associated with FEMA that would suspend the Constitution and the Bill of Rights. These Executive Orders have been on record for nearly 30 years and could be enacted by the stroke of a Presidential pen:
EXECUTIVE ORDER 10990 allows the government to take over all modes of transportation and control of highways and seaports.
EXECUTIVE ORDER 10995 allows the government to seize and control the communication media.
EXECUTIVE ORDER 10997 allows the government to take over all electrical power, gas, petroleum, fuels and minerals.
EXECUTIVE ORDER 10998 allows the government to take over all food resources and farms.
EXECUTIVE ORDER 11000 allows the government to mobilize civilians into work brigades under government supervision.
EXECUTIVE ORDER 11001 allows the government to take over all health, education and welfare functions.
EXECUTIVE ORDER 11002 designates the Postmaster General to operate a national registration of all persons.
EXECUTIVE ORDER 11003 allows the government to take over all airports and aircraft, including commercial aircraft.
EXECUTIVE ORDER 11004 allows the Housing and Finance Authority to relocate communities, build new housing with public funds, designate areas to be abandoned, and establish new locations for populations.
EXECUTIVE ORDER 11005 allows the government to take over railroads, inland waterways and public storage facilities.
EXECUTIVE ORDER 11051 specifies the responsibility of the Office of Emergency Planning and gives authorization to put all Executive Orders into effect in times of increased international tensions and economic or financial crisis.
EXECUTIVE ORDER 11310 grants authority to the Department of Justice to enforce the plans set out in Executive Orders, to institute industrial support, to establish judicial and legislative liaison, to control all aliens, to operate penal and correctional institutions, and to advise and assist the President.
EXECUTIVE ORDER 11049 assigns emergency preparedness function to federal departments and agencies, consolidating 21 operative Executive Orders issued over a fifteen year period.
EXECUTIVE ORDER 11921 allows the Federal Emergency Preparedness Agency to develop plans to establish control over the mechanisms of production and distribution, of energy sources, wages, salaries, credit and the flow of money in U.S. financial institution in any undefined national emergency. It also provides that when a state of emergency is declared by the President, Congress cannot review the action for six months. The Federal Emergency Management Agency has broad powers in every aspect of the nation.
Een bron is niet nodig aangezien het gewoon op te zoeken is in de executives, dit is geen "OMGAWDF IETS A CONSPIERACAY!" topic. Maar ik denk dat nws hier niet veel aan heeft aangezien het geen nieuws is en gc het zou volbaggeren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef The_stranger het volgende:
Voor mensen die wat minder sendationeel zijn ingesteld, en wat verder willen inlezen (aangezien de OP niet eens een bron vermeldt), kun je op http://www.disastercenter.com/laworder/ de verschillende executive orders nalezen.
Gelukkig staat nummer 12938 er ook tussen, welke het terugdringen van massavernietigingswapens inhoudt.
Het is niets anders dan een setje voorzorgsmattregelen wat te doen, en vooral wie wat doet in het geval er een grote ramp te gebeuren staat. Het is geen poging tot totale overheersing..
Maar goed, ben geen Nostradamus, het is slechts mijn inzicht...
Amerika is al jaren failliet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik denk dat de enige manier waarop de VS ooit aangevallen zal worden is als de dollar instort maar dan is de hele wereld de lul
Heb je ze überhaupt wel gelezen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Een bron is niet nodig aangezien het gewoon op te zoeken is in de executives, dit is geen "OMGAWDF IETS A CONSPIERACAY!" topic. Maar ik denk dat nws hier niet veel aan heeft aangezien het geen nieuws is en gc het zou volbaggeren.
Ten tweede vlak je het wel lekker af met "het zijn gewoon voorzorgsmaatregelen" maar ik vind dit redelijk fascistisch.
Vrij vertaald is dat dus een plan van actie om de energiebronnen veilig te stellen en te zorgen dat er voldoende energie is in het geval van een ramp. Dat is wat er bijna letterlijk staat.quote:SECTION 1. Scope. The Secretary of the Interior (hereinafter referred to as the Secretary) shall prepare national emergency plans and develop preparedness programs covering (1) electric power; (2) petroleum and gas; (3) solid fuels; and (4) minerals. These plans and programs shall be designed to provide a state of readiness in these resource areas with respect to all conditions of national emergency, including attack upon the United States.
Ten eerste, lees die orders eens in plaats van dat je simpelweg overneemt wat je hebt gepost.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:01 schreef BaajGuardian het volgende:
En bijvoorbeeld: "EXECUTIVE ORDER 11000 allows the government to mobilize civilians into work brigades under government supervision."
Vind je dan rechtmatig...dus.. okay, weet ik dat.
Voor elk punt staat een uitleg, maar dat leest de geinteresseerde zelf maar.quote:SEC. 2. Functions. The Secretary shall:
(a) Civilian manpower mobilization. Develop plans and issue guidance designed to utilize to the maximum extent civilian manpower resources, such plans and guidance to be developed with the active participation and assistance of the States and local political subdivisions thereof, and of other organizations and agencies concerned with the mobilization of the people of the United States. Such plans shall include, but not necessarily be limited to:
(1) Manpower management.
(2) Priorities.
(3) National guidance.
(4) Improving mobilization base.
(b) Wage and salary stabilization.
(c) Worker incentives and protection.
(d) Resources.
(e) Requirements.
(f) Claimancy.
(g) Skill development and training.
(h) Labor-management relations.
( i ) Damage assessment.
(j) Critical occupations.
Let de vraag waar het goed voor is. want de economie is geen doel, dat is eerder een gat. En wel een gat waar een select duizendtal mensen op de gehele planeet beter van word.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ten eerste, lees die orders eens in plaats van dat je simpelweg overneemt wat je hebt gepost.
Ten tweede, denk eens na over wat het doel zou kunnen zijn, naast globale dominantie.
Laat ik je een voorbeeld geven. Na de tweede wereldoorlog was Nederland een wrak. Zowel financieel als letterlijk lag Nederland in puin. Naast het Marshall plan, heeft er nog iets een grote bijdrage geleverd in het herstel.
Dat was het door de overheid "geforceerd" laten werken van grote groepen mensen. Kanalen graven, wegen aanleggen etc etc. En met geforceerd bedoel ik niet als onbetaalde slaven, maar mensen dingen laten doen die we niet nodog hadden. Dat leverde werk op, en belangrijker, geld voor de mensen. Dit bracht de economie weer opgang met de welvaart van vandaag als resultaat. Ook reguleerde de staat de inkomsten en uitgaven (prijzen) zodat de inflatie niet torenhoog werd, en de balans weer gezond werd.
Om dit te kunnen organiseren, zal een overheid bevoegdheden moeten hebben. Drie maal raden wat er in die orders staat?
[..]
Voor elk punt staat een uitleg, maar dat leest de geinteresseerde zelf maar.
Waar het op neer komt is dat deze order geen 10 stappenplan is om de bevolking tot slaaf te maken maar om de beschikbare werkkracht zo goed mogelijk te gebruiken, om goed op te kunnen treden in het geval adt deze werkkracht ook nodig is.
Ik ben geen TRU aanhanger, ben ik ooit geweest ja maar nu niet meer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:26 schreef CoolGuy het volgende:
Het valt me op dat de meeste TRU aanhangers hier toch echt fel tegen Amerika zijn. Ik snap niet waar dat vandaan komt. Het blijft bij roepen op Internet, iets concreets wordt er niet gedaan. Hebben jullie dan niets beters te doen? (Oprechte vraag overigens hoor)
Wat betreft de executive orders. Ik denk dat je ze niet helemaal correct interpreteert.
En als er straks een andere regering zit, en er gebeurd iets, dan weet jij net zo goed als ik dat er weer allerlei conspiracy theorieën komen. Het heeft niets te maken met wie er in de regering zit. Kom op joh, dat weet jij net zo goed als ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben geen TRU aanhanger, ben ik ooit geweest ja maar nu niet meer.
Ten tweede heb ik niks tegen amerika, maar wel tegen de figuren die zichzelf nu leider van amerika mogen noemen, ook wel bekend als de crazy's.
Nog iets?
Dat het niets te maken heeft met wie er in de regering zit is zowel waar als onwaar, de koppen in de regering hebben altijd een reden, zo is boes een goeie posterboy die te dom oogt om mensen te kunnen bedonderen, mensen lopen daar op vast want men denkt over het algemeen dat de president het machtigste figuur van een land is, waar we eigenlijk naar zouden moeten kijken is niet de mensen die het gezicht voeren maar de mensen die de plannen samenstellen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En als er straks een andere regering zit, en er gebeurd iets, dan weet jij net zo goed als ik dat er weer allerlei conspiracy theorieën komen. Het heeft niets te maken met wie er in de regering zit. Kom op joh, dat weet jij net zo goed als ik![]()
Dit is een toevoeging op Executive Order 13303quote:The Executive Order entitled "Blocking Property of Certain Persons Who Threaten Stabilization Efforts in Iraq" provides the President with the authority to confiscate the assets of whoever opposes the US led war.
A presidential Executive Order issued on July 17th, repeals with the stroke of a pen the right to dissent and to oppose the Pentagon's military agenda in Iraq.
The Executive Order entitled "Blocking Property of Certain Persons Who Threaten Stabilization Efforts in Iraq" provides the President with the authority to confiscate the assets of "certain persons" who oppose the US led war in Iraq:
"I have issued an Executive Order blocking property of persons determined to have committed, or to pose a significant risk of committing, an act or acts of violence that have the purpose or effect of threatening the peace or stability of Iraq or the Government of Iraq or undermining efforts to promote economic reconstruction and political reform in Iraq or to provide humanitarian assistance to the Iraqi people."
In substance, under this executive order, opposing the war becomes an illegal act.
Tot een jaar of 10 geleden kon de lokale dijkgraaf in Nederland ook mensen en middelen ronselen in een noodsituatie. Geen zandzakken vullen was dan strafbaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:01 schreef BaajGuardian het volgende:
En bijvoorbeeld: "EXECUTIVE ORDER 11000 allows the government to mobilize civilians into work brigades under government supervision."
Vind je dan rechtmatig...dus.. okay, weet ik dat.
Euh ... tegenwoordig is dat net een reden tot oorlog.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef The_stranger het volgende:
Gelukkig staat nummer 12938 er ook tussen, welke het terugdringen van massavernietigingswapens inhoudt.
In principe kan amerika nooit failliet gaan, want als je geld op is en je hebt een geld machine staan, dan druk je toch even wat bij. Dat zou iedereen doen als diegene een geld machine had staan, tegenwoordig gaat het nog makkelijker met dat digitalecircus, want dan hoef je er enkel een paar 0-tjes achter te copy-pastenquote:
Nouja lees je in over de fed en je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In principe kan amerika nooit failliet gaan, want als je geld op is en je hebt een geld machine staan, dan druk je toch even wat bij. Dat zou iedereen doen als diegene een geld machine had staan, tegenwoordig gaat het nog makkelijker met dat digitalecircus, want dan hoef je er enkel een paar 0-tjes achter te copy-pasten
En stel dat Amerika oprecht is en zelfs in nare tijden geen geld bij drukt, dan gaat de rest van de wereld ook failliet, want alles draait tegenwoordig op microsoft om maar even iets te noemen.
En microsoft is niet achterlijk, die hebben echt wel een strategie hoe ze windows computers moeten behandelen in de iet wat nare tijden
Wat moet ik lezen dan? Ik snap niet hoe je failliet kan gaan als je een machine hebt waarmee je geld kan maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nouja lees je in over de fed en je begrijpt wat ik bedoel
Omdat al het geld aan de fed behoort, met rente.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat moet ik lezen dan? Ik snap niet hoe je failliet kan gaan als je een machine hebt waarmee je geld kan maken.
Geld is inderdaad gebakken lucht, de waarde die eraan gehecht word is verzonnen en dat is dan wel zo fijn maar je zit er mentaal blijkbaar wel aan vast (algemeen bedoeld)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:41 schreef JohnDope het volgende:
Zolang geld bestaat, is het al virtueel.
Welkom in BG's world, de overtreffende trap van de werkelijkheid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:25 schreef BaajGuardian:
...
Ik voel me net nostradamus soms. Jammer genoeg ben ik geen voorspeller maar is dit werkerlijkheid.
Ik hoorde vandaag ergens dat iemand verwachtte dat el presidente Bush jr. in een ritueelachtige situatie zelf wel eens vermoord zou kunnen worden door zijn vriendjes... en laat er nou al een 'docu'film Death of a President over zijn gemaakt met als datum 19 oktober 2007..quote:
zou best eens kunnen. bush is alleen maar een spreekbuis natuurlijk van de global elite. en false flag operaties zijn ze wel gewendquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:22 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag ergens dat iemand verwachtte dat el presidente Bush jr. in een ritueelachtige situatie zelf wel eens vermoord zou kunnen worden door zijn vriendjes... en laat er nou al een 'docu'film Death of a President over zijn gemaakt met als datum 19 oktober 2007..
mocht dat gebeuren, dan is de Politiestaat Amerika een feit.. FEMA aan de macht..
en zo gek als die lui schijnbaar zijn, acht ik het niet eens onmogelijk - hoewel ontzettend laag en ziek de gedachte is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |