Wat mij betreft wel, zeker indien De Mul vertrekt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:57 schreef golfer het volgende:
Daniel de Ridder is weer beschikbaar.
Terughalen als rechtsbuiten, nu hij wat gerijpt is bij Celta?
Alleen als de Mul weggaat, maar dan alsnog ben ik niet echt van hem onder de indruk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, zeker indien De Mul vertrekt.
Nee, hij komt tekort voor een echte basisspeler. Maar een prima back-up indien De Mul vertrekt. Goed dat HeinekenAFCA nog wees op Leonardo, want op de een of andere manier vergeet ik steeds dat we die ook nog hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen als de Mul weggaat, maar dan alsnog ben ik niet echt van hem onder de indruk.
Misschien iets voor de FP?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
WTF ik lees op een site dat een ouwe vriend die in me team heeft gespeeld naar beloften team van RKc hopelijk kan hij zich bewijzen. Ik vind het wel leuk voor hem![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
WTF ik lees op een site dat een ouwe vriend die in me team heeft gespeeld naar beloften team van RKc hopelijk kan hij zich bewijzen. Ik vind het wel leuk voor hem![]()
RKC Waalwijk #3 Europees voetbal binnen handbereik!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
Nou prachtig. Ik heb in de straat gewoond en in de klas gezeten met Marco van Duin. Party time.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou prachtig. Ik heb in de straat gewoond en in de klas gezeten met Marco van Duin. Party time.
Het grappig was ik was nog beter dan emquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
het zusje van Arjen Robben heeft bij een vriend van mij in de klas gezeten! Who want to touch me?
![]()
BonJovi wat ben jij toch een geweldige vent!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
ff offtopic
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Pritt het volgende:
[..]
BonJovi wat ben jij toch een geweldige vent!![]()
Je maakt me altijd vrolijk met je reacties.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef venomsnake het volgende:
Zal je zien dat Perez dadelijk ook nog naar Feijenoord gaat.![]()
Wil Ajax hem niet aan de directe concurrent (PSV) verkopen, dus dan maar aan Feijenoord. Die dan opeens kampioen worden met Gio, Makaay, Hofland, de Cler, Perez..![]()
Inderdaad, rustig nou maar allemaal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef denthemen het volgende:
Wij worden gewoon kampioen hoor
Ik zie Sneijder wel eens op tv..quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik pwn jullie allemaal:
Ik zit bij het nichtje in de klas van Brian Pinas!![]()
Ik zie hem ook wel eens op http://www.wesleysneijder.nlquote:
Gastenboek volspammen!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:36 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zie hem ook wel eens op http://www.wesleysneijder.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |