Voorlopig zijn we er in de breedte netto op achteruit gegaan op het moment. Grygera weg, Roger gestopt, De Mul die waarschijnlijk wordt verkocht. Met enkel Delorge en Bakircioglu erbij op het moment is dat nog steeds niet al te breed. En we hebben gezien hoe duur het is om te schipperen met je backs. Streep Lindenbergh trouwens ook maar door voor de breedte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:11 schreef Blight het volgende:
[..]Enige versterking in de breedte is wat mij betreft welkom, maar geen noodzaak.
Hofland en Gio zijn bevestigd. Makaay persoonlijk akkoord.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef Robar het volgende:
Uhm, met welke spelers is Feyenoord nu daadwerkelijk rond?
Alleen de Cler toch?
Daar hopen ze dus op met Van Bronckhorst en Hofland.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef Robar het volgende:
Pas op het moment dat ze een goede verdediger en een goede middenvelder aantrekken, mogen ze weer denken aan een plaatjse in de top 5.
Op dit moment is het echt nog niet zoveel beter.
Dat klinkt al beter.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:21 schreef Sethje het volgende:
We worden wereldkampioen
Ik vind dat van feyenoord anders ook een goed middenveld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef Blight het volgende:
Een middelveld met:
-----MaduroHeitinga-----
-Gabri--Davids-
----Sneijder----
Of een middenveld met:
--------Gio-------
-Hofs--Drenthe-
----Guzman-----
Ik zie het punt niet zo.
Ja, de mogelijke opstelling van Feyenoord ziet er sterk uit. Ik wil alleen maar aangeven dat de mogelijke opstelling van Ajax er óók sterk (al dan niet sterker) uit ziet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:22 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik vind dat van feyenoord anders ook een goed middenveld.
Ik ook niet. De selectie van Ajax ziet er goed uit. Een eventuele versterking voor de breedte komt er echt nog wel.quote:
Absoluut, maar ik wil de aankopen van feyenoord niet bagatelliseren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:25 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, de mogelijke opstelling van Feyenoord ziet er sterk uit. Ik wil alleen maar aangeven dat de mogelijke opstelling van Ajax er óók sterk (al dan niet sterker) uit ziet.
Ach, Ajacieden roepen ook al 3 jaar voor elke seizoen dat ze dit seizoen toch echt weer kampioen gaan worden. Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, het is grappig om te zien dat er ineens weer overal feyenoorders opduiken die menen dat ze kampioen gaan worden. Eerst zien, dan geloven. Ze gaan een betere selectie krijgen en weer bovenin meedraaien, dat is alleen maar goed.
Voor het eerst in 2 jaar tijd, begint een Feyenoorder in m'n msn tegen mij te praten, of ik al bang ben voor het komende seizoenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, het is grappig om te zien dat er ineens weer overal feyenoorders opduiken die menen dat ze kampioen gaan worden. Eerst zien, dan geloven. Ze gaan een betere selectie krijgen en weer bovenin meedraaien, dat is alleen maar goed.
Die is gelukkig nog even weg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:01 schreef jna het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met Leo gaat?
Doe normaal man.quote:
De kakkerlakken kruipen weer uit alle hoeken en gatenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voor het eerst in 2 jaar tijd, begint een Feyenoorder in m'n msn tegen mij te praten, of ik al bang ben voor het komende seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |