Hij moet nog wel even Perez en De Mul verkopen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van mij mag hij wegblijven tot 31 augustus. Verkopen we i.i.g. niemand.![]()
Oh, echt? Dacht eigenlijk dat jij een Belg was?quote:
Dat geforceerde anti-Ajax gedoe. Ze willen zo graag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:06 schreef BB-boy het volgende:
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?t=3106&postdays=0&postorder=asc&&start=200
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:06 schreef BB-boy het volgende:
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?t=3106&postdays=0&postorder=asc&&start=200
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen...
Nou, inderdaad. Stel je voor dat je een Ajax shirtje ziet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef BB-boy het volgende:
Maar dit is toch echt een dieptepunt. Ik krijg bijna medelijden.
Noord-Brabander meldtquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er hier Noord-Brabanders of Limburgers met een SCC bij Ajax?
Was benieuwd of deze carnaval-vierende reserve-Belgen al op de hoogte waren welke wedstrijd er gepland staat op de zondag van dit zuip- en verkleedfeest?quote:
sterk team ja, maar ik denk niet dat Drenthe blijft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
Fuck it, als het zo doorgaat in Rotterdam (en men Roy Makaay en Kevin Hofland ook nog eens weet vast te leggen), heeft Feyenoord in haar jubileum-jaar écht een elftal dat om het kampioenschap kan strijden!
[afbeelding]
Wat kan het toch raar lopen, in een paar weken tijd.
Dat had ik al gemeldquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:29 schreef PyTh het volgende:
Sethje is ook een Brabander.
Idd gewoon fukcing goed elftal ,maarja, we zien het wel. We winnen altijd in de kuip. En wij gaan ons ook nog wel roeren op de transfermarkt, hoop/verwacht ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
Fuck it, als het zo doorgaat in Rotterdam (en men Roy Makaay en Kevin Hofland ook nog eens weet vast te leggen), heeft Feyenoord in haar jubileum-jaar écht een elftal dat om het kampioenschap kan strijden!
Jaja dan is kakkerlakken thuis hardstikke leuk dat je het nog even meld hierquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was benieuwd of deze carnaval-vierende reserve-Belgen al op de hoogte waren welke wedstrijd er gepland staat op de zondag van dit zuip- en verkleedfeest?
Je vergeet Van Marijk, die maakt er wel weer een bende van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Laat wel weer zien dat de Nederlandse competie sterker word, dus eigenlijk is het een pluspunt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Ik vraag mij af waar ze opeens het geld vandaan halen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
We pakken ze met gemak via hun rechterflank. Buijs zit in de pocket bij Davids en Tiendalli.. Tja, dat is ook maar Tiendalli.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
En dan hebben ze ook nog Hofs, Castelen en Lucius die in deze opstelling niet voorkomen. Aardig team.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Op basis van de sterkte van de selectie niet, naar mijn mening.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef StarGazer het volgende:
Ik zie psv toch echt wel als de favoriet hoor...
Nee, psv lijkt me erg stug.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef StarGazer het volgende:
Ik zie psv toch echt wel als de favoriet hoor...
En dat wordt dus weer elk jaar gezegd... nee ik ga psv niet meer onderschatten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Op basis van de sterkte van de selectie niet, naar mijn mening.
Selectie is natuurlijk ook nog niet rond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Op basis van de sterkte van de selectie niet, naar mijn mening.
Klopt. Zoals ik al eerder zei, zeg ik dit ook elk jaar. Dus je moet het inderdaad met een korreltje zout nemen, maar ik zie PSV volgend jaar onder leiding van Koeman wel compleet in elkaar donderen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En dat wordt dus weer elk jaar gezegd...
Mee eens. Pas dan valt er enigszins wat te voorspellen. Maar ach, uiteindelijk is het hele voorspellen altijd zo zinloos. In voetbal kan het gewoon van week tot week veranderen, dat is nou juist het mooie. Niets is onmogelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Selectie is natuurlijk ook nog niet rond.
Denk dat je pas over een selectie kan oordelen als de transferperiode ten einde is.
Tweede Kerstdag dus thuis tegen FC Twente, best gelopen. Scheelt weer wat familiaire verplichtigen!quote:Voorlopig competitieschema Ajax, seizoen 2007/08
01. 19 augustus: De Graafschap - Ajax
02. 26 augustus: Ajax - SC Heerenveen
03. 02 september: Ajax - FC Groningen
04. 15 september: Heracles Almelo - Ajax
05. 23 september: AZ - Ajax
06. 30 september: Ajax - VVV-Venlo
07. 07 oktober: Sparta Rotterdam - Ajax
08. 20 oktober: Ajax - NEC
09. 28 oktober: FC Utrecht - Ajax
10. 04 november: Ajax - Roda JC
11. 11 november: feyenoord - Ajax
12. 25 november: Ajax - Vitesse
13. 02 december: Ajax - NAC Breda
14. 08 december: Willem II - Ajax
15. 16 december: Ajax - PSV
16. 23 december: Excelsior - Ajax
17. 26 december: Ajax - FC Twente
18. 30 december: VVV-Venlo - Ajax
19. 13 januari: Ajax - AZ
20. 20 januari: NEC - Ajax
21. 23 januari: Ajax - FC Utrecht
22. 27 januari: Vitesse - Ajax
23. 03 februari: Ajax - feyenoord
24. 10 februari: Roda JC - Ajax
25. 17 februari: Ajax - Sparta Rotterdam
26. 24 februari: NAC Breda - Ajax
27. 02 maart: Ajax - Excelsior
28. 09 maart: PSV - Ajax
29. 16 maart: Ajax - Willem II
30. 23 maart: FC Twente - Ajax
31. 29 maart: SC Heerenveen - Ajax
32. 06 april: Ajax - De Graafschap
33. 13 april: FC Groningen - Ajax
34. 20 april: Ajax - Heracles Almelo
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er hier Noord-Brabanders of Limburgers met een SCC bij Ajax?
En 30 december met een tas vol vuurwerk naar Venlo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tweede Kerstdag dus thuis tegen FC Twente, best gelopen. Scheelt weer wat familiaire verplichtigen!
Jammergenoeg wil de burgemeester van Venlo zeventien combi's.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En 30 december met een tas vol vuurwerk naar Venlo?
Voor mij is dat de meest lucratieve werkdag. Vang dan altijd een fooi van tegen de 100euro.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tweede Kerstdag dus thuis tegen FC Twente, best gelopen. Scheelt weer wat familiaire verplichtigen!
Dat ga je niet menen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jammergenoeg wil de burgemeester van Venlo zeventien combi's.
Daar ga ik wel van uit ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef w00h00 het volgende:
Graafschap uit is zeer waarschijnlijk combi.
Kan je het beter een paar maanden bewaren, en mee naar Twente nemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En 30 december met een tas vol vuurwerk naar Venlo?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:59 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kan je het beter een paar maanden bewaren, en mee naar Twente nemen.
Dat is toen rond de promotie al een paar keer verteld in de media, ik kan het zo 123 ook niet direct terugvinden maar het is zeker gezegd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen?
Heb je daar ook een bron van?
Las het ook ergens, weet alleen niet meer waar. Zou mede te maken hebben met dat krot waarin ze spelen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen?
Heb je daar ook een bron van?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:59 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kan je het beter een paar maanden bewaren, en mee naar Twente nemen.
Nou, Makaay hoeft van mij niet hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef Robar het volgende:
Even vraagje tussendoor.
Makaay is toch wel een serieuze optie, wanneer Huntelaar verkocht wordt?
Huntelaar en Makaay zijn ongeveer dezelfde types, die kunnen lastig samen spelen denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:04 schreef patrickt37 het volgende:
Makaay moet gewoon komen, en dan 4-4-2 spelen.
Idd. Elke club is bezig om aankopen te doen, maar doen te weinig moeite om spelers te houden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:58 schreef sjimz het volgende:
Als er bij Ajax niemand vertrekt dan zie ik Ajax ook als een winnaar op de transfermarkt hoor.
Klopt, heb het toen ook op een VVV-forum gevraagd en kreeg deze reacties:quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is toen rond de promotie al een paar keer verteld in de media, ik kan het zo 123 ook niet direct terugvinden maar het is zeker gezegd.
quote:Er was al aangegeven door VVV dat er voornamelijk buscombi's zullen komen.
quote:sterker nog, volgens mij worden ALLE thuiswedstrijden combis voor de tegenstander... dat word vechten op de tribune, simpel zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |