niet zulkequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:58 schreef Xennia het volgende:
*burp*
ja enr vuilnismannen komen de restjes ophalenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:00 schreef crossover het volgende:
Ik heb eigenlijk wel respect voor boeren, zij zorgen toch met z'n allen voor ons eten?
En vuilnismannen doen ook goed werk
dat doen wij ook nog steeds lulloquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:01 schreef PLAE@ het volgende:
Boeren in Nederland zijn achterhaald. Ze kosten ons klauwen vol met geld en zorgen er voor dat wij onze Afrikaanse medemens kansloos laten.
ze hebben nog geluk dat er figuren zijn die van mening zijn dat we in ons eigen voedselproductie moeten kunnen voorzien.....
nee bedoel wat is sub stond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat? subsidies ontvangen en onrendabel werken? Dat doen de boeren ja![]()
Ik kies voor Aquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:04 schreef dekkered het volgende:
trouwens nog een leuk vraagje voor de stadse lui onder ons.
waar komt de melk vandaan? (waar begint het)
A) de fabriek
B) de koe
nee die telt nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:06 schreef jordeeeh het volgende:
C) het gras <-
Ja, je hebt gezien wat er met een welvarend land gebeurd als je de blanke boeren wegschopt. Juist ja, niet veel meer...quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:01 schreef PLAE@ het volgende:
Boeren in Nederland zijn achterhaald. Ze kosten ons klauwen vol met geld en zorgen er voor dat wij onze Afrikaanse medemens kansloos laten.
ze hebben nog geluk dat er figuren zijn die van mening zijn dat we in ons eigen voedselproductie moeten kunnen voorzien.....
uuuh dat is waar ik voor pleit? Wat een onzinnig gezwam zegquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ja, je hebt gezien wat er met een welvarend land gebeurd als je de blanke boeren wegschopt. Juist ja, niet veel meer...
Daar heb je wel een punt! 14.gifquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
uuuh dat is waar ik voor pleit? Wat een onzinnig gezwam zeg![]()
Afrika is meer als Zimbabwe.
dat is wel een nadeel jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:32 schreef HeTaZ het volgende:
ik heb niets tegen boeren als ze maar niet op de weg komen met die tractors pfff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |